دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

احمد معظمی:

شک ندارم که "شبکه" مخاطبین زیادی خواهد داشت

سریال شبکه

تسنیم: کارگردان سریال "شبکه" با تشریح روند تولید این مجموعه، پیش‌بینی کرد "شبکه" با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شود.

تصویربرداری سریال «شبکه» به کارگردانی احمد معظمی به نیمه خود رسیده است.  این سریال که به سفارش شبکه پنج سیما تولید می‌شود، قبل از آغاز تصویربرداری در رسانه ها با نام سارقین روح شناخته می‌شد و کاری متفاوت از احمد معظمی است.

این کارگردان معتقد است با وجود لوکیشن‌های فراوان، سریال با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود. همچنین یکدلی گروه در شرایطی که این تعداد بازیگر و عوامل در کاری حضور دارند باعث مدیریت خوب تیم و بالا رفتن کیفیت می‌شود.

معظمی که قبلاً سابقه ساخت مجموعه هایی مانند «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و «دیوار شیشه‌ای» را در کارنامه دارد، در مورد جدیدترین کار خود گفت: «شبکه یکی از متفاوت‌ترین آثار  تلویزیون است که مخاطب زیادی خواهد داشت. من اصلاً در این موضوع شک ندارم چرا که این سریال دلایل زیادی برای موفقیت خود دارد. از جمله این دلایل می‌توانم به تعدد لوکیشن، جلوه‌های بصری جذاب، بازیگران درجه یک و از همه مهم تر داستان فوق العاده آن اشاره کنم که فیلمنامه‌اش طی چند سال توسط هومن فاضل به نگارش درآمده است. »

وی در ادامه، تحقیقات فراوان، مشورت با کارشناسان متعدد و البته قصه و داستانی که رخدادهای آن را مخاطبان تا به حال در مجموعه های دیگر تلویزیونی ندیده‌اند را از جمله ویژگی‌های این فیلمنامه برشمرد و گفت: «ابوالفضل صفری به عنوان تهیه کننده تمام موانعی را که ما تا اینجا در تولید داشتیم برایمان هموار کرد و در هیچ چیزی کم نگذاشته است. همچنین تدوین و صداگذاری کار به صورت همزمان در حال انجام است و تا کمتر از سه ماه دیگر احتمال می‌دهم تصویربرداری به پایان برسد. »

سریال «شبکه» برگرفته از یک ایده و طرح پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی می‌پردازد و مرتضی اصفهانی آن را ارائه و هومان فاضل برای نوشتن فیلمنامه آن بیش از  یک سال و نیم وقت گذاشته است. این مجموعه با بازی دانیال حکیمی، داستان تقابل خیر و شر است و مخاطبان را با نقشی متفاوت از این بازیگر در ردای یک کارشناس امنیتی مواجه می‌کند.

عوامل این سریال عبارتند از: ابوالفضل صفری تهیه کننده، احمد معظمی کارگردان، هومان فاضل نویسنده فیلمنامه، مرتضی اصفهانی مشاور پروژه، مرتضی متولی مدیرتولید، فهیمه کمالی مدیر برنامه ریزی، موسسه فرهنگی هنری اقلیم ارغنون مجری طرح، کامیاب متولی جانشین تولید، علیرضا وداد تقوی مدیر تصویر برداری / گروه تصویربرداری (جاوید حسین زاده - رضا تهرانی - بهروز دشتابی - امید راعی)، سعید آهنگرانی طراح صحنه، حمیدرضا یارند پور مدیر صدابرداری، مهدیه اعرابی طراح گریم، آناهیتا اقبال نژاد طراح لباس، سیامک مهماندوست تدوین، مهدیار سزاوار جلوه های ویژه بصری، حمید رسولیان جلوه های ویژه میدانی، محمد بدرلودستیار اول  کارگردان، سحر ضیایی منشی صحنه،   سیامک راشدی اسکویی بازیگردان و سرهنگ فرهاد شمس آبادی مشاور انتظامی، یوسف عبدالرضایی عکاس، روزبه زاهدی مدیرامور مالی، دکتر محمدعلی الستی مشاور اجتماعی، یکتا سپاهی مشاور و روان شناس و دنیا خمامی مشاور رسانه ای

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.