دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

مصوبات امروز شورای صنفی نمایش؛

آغاز اکران ۲ فیلم از ۴ بهمن

غلامرضا فرجی

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش از نمایش ۲ فیلم جدید از روز چهارشنبه ۴ بهمن خبرداد و گفت: طبق آیین نامه تعداد روزهایی که این فیلم ها در ایام این جشنواره نتوانسته اند به نمایش دربیایند حساب و بعد از ایام برگزاری جشنواره هفته هایی به روزهای نمایش این آثار اضافه می شود.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه امروز ۲ بهمن ماه شورا گفت: در جلسه امروز شورا مقرر شد فیلم سینمایی «افسانه گل آباد» ساخته محمدرضا عباس نژاد از ۴ بهمن ماه در گروه سینمایی ماندانا به جای فیلم سینمایی «سد معبر» ساخته محسن قرایی مقدم به نمایش دربیاید. همچنین فیلم سینمایی «من یک ایرانی ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج به جای «خانه کاغذی» ساخته مهدی صباغ زاده از همین تاریخ در گروه سینمایی «کورش» به نمایش در می آید.

فرجی در پایان درباره فیلم هایی که در ایام برگزاری سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در سینماها به نمایش در می آیند، گفت: طبق آیین نامه تعداد روزهایی که این فیلم ها در ایام این جشنواره نتوانسته اند به نمایش دربیایند حساب و بعد از ایام برگزاری جشنواره هفته هایی به روزهای نمایش این آثار اضافه می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.