جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

جزئیات فروش فیلم های روی پرده در هفته ای که گذشت

سالن سینما

سینماپرس: در هفته ای که گذشت باز هم فیلم های کمدی در صدر جدول فروش قرار گرفتند. فیلم سینمایی «کمدی انسانی» طی ۲ روز فروش ۸۰ میلیونی داشت و «آینه بغل» فروش خود را به ۱۳ میلیارد تومان رساند.

به گزارش سینماپرس، فیلم های سینمای کمدی در هفته گذشته توانست نظر علاقمندان به سینمای کمدی را جلب کند. از روز چهارشنبه فیلم «کمدی انسانی» در سالن های سینما اکران شد. این فیلم یکی از آثار پر بازیگر سینما به شمار می آید.

احمد مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم گفت: فیلم سینمایی «کمدی انسانی» در تهران ظرف ۲ روز به فروش ۶۰ میلیون تومان و در شهرستان تعدادی کمی سالن سینما در اختیار دارد و به زودی سالن های سینمای این فیلم افزایش خواهد یافت. این فیلم در شهرستان به فروش ۲۰ میلیون دست یافت و کل فروش فیلم به رقم ۸۰ میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «سد معبر» در تهران به رقم ۶۳۴ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۲۱۶ میلیون تومان رسید و در کل فروش فیلم به رقم ۸۵۰ میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» در تهران به فروش ۱۹ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱ میلیاردو ۱۱۰ میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به رقم ۳  میلیارد و ۴۰ میلیون تومان دست یافت.

مسئول فروش دفتر فیلمیران فروش فیلم «آینه بغل» را ۱۳ میلیارد تومان در تهران  و شهرستان اعلام کرد. همچنین فیلم «قاتل اهلی» به فروش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «پل خواب» به فروش ۱۷۸ میلیون و ۲۷۸ هزار تومان، فیلم «آرمانشهر» به فروش ۹ میلیون و ۷۳۷ هزار تومان، فیلم «آپاندیس» به فروش ۵۸ میلیون و ۳۰ هزارتومان، فیلم «کلیله و دمنه» به فروش ۱۱۰ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان، فیلم «عشقولانس» به فروش  ۳۰۰ میلیون ۶۰۲ هزار تومان، فیلم «خانه کاغذی» به فروش ۴۹۷ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان، فیلم «حریم شخصی» به فروش ۵۰۱ میلیون و ۲۷ هزار تومان، فیلم «آذر» به فروش ۷۶۶ میلیون و ۴۷۸ هزار تومان، فیلم «شکلاتی» به فروش ۴۵۸ میلیون و ۵۵ هزار تومان، فیلم «فهرست مقدس» به فروش ۲۰۸ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.