سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

در پی استقبال تماشاگران،

«تراس» در دو سانس روی صحنه می رود

نمایش «تراس»

سینماپرس: در پی استقبال تماشاگران از نمایش «تراس» به کارگردانی بهروز عبادی، برای شب های پایانی اجرای آن دو سانس در نظر گرفته شده است.

به گزارش سینماپرس، نمایش «تراس» نوشته‌ ژان کلود کریر و با کارگردانی بهروز عبادی در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۱۵ در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه می‌رود.

این نمایش با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده و تاکنون هنرمندانی چون اصغر همت، دکت مسعود دلخواه، پریسا مقتدی، آرمان طیران، برکه فروتن، محمد متوسلانی و... نیز به تماشای آن نشسته‌اند.

در خلاصه داستان «تراس» که مضمونی اجتماعی دارد آمده است: زنی قصد ترک همسرش را دارد و در این میان، خانه را برای فروش گذاشته است. مشتریانی که برای خرید خانه می‌آیند هرکدام درگیر مسائلی هستند...

مجید شناور، محمودرضا سلیمانی، فرشید حاجیان، علیرضا اسفندیاری، نسا توافق، غزاله قفلی و نازنین حبیبی به عنوان بازیگر در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است نمایش «تراس» نوشته‌ ژان کلود کریر، با ترجمه‌ اصغر نوری و به کارگردانی بهروز عبادی تا روز جمعه ۲۹ آبان ماه، در سانس‌های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۱۵- در تماشاخانه‌ ماه میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود.

تماشاخانه ماه در خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه واقع است و فروش بلیت آنلاین از طریق سامانه‌ سایت تیوال www.tiwall.com صورت می‌پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.