دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

معرفی داوران جشنواره فیلم‎های ورزشی ایران/ افتتاح جشنواره

یازدهمین جشنواره فیلم‎های ورزشی

سینماپرس: یازدهمین جشنواره فیلم‎های ورزشی از امروز تا ۲۸ دی ماه در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، یازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره عکس ورزشی امروز ۲۵ دی ماه آغاز به کار کرد.

همچنین نمایشگاه عکس چهارمین جشنواره عکس ورزشی امروز در سینما فلسطین افتتاح شد. این نمایشگاه عکس تا انتهای جشنواره در سینما فلسطین میزبان علاقه مندان است.

نمایش فیلم های بخش مسابقه یازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران از صبح امروز در سالن های ۲ و ۳ سینما فلسطین آغاز شده است و تا ۲۷ دی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۳ ادامه دارد.

معرفی هیات داوران یازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی

سیدمجتبی علوی، دبیر این جشنواره با حکمی هیات داوران یازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی را منصوب کرد.

داوران بخش سینمایی، داستانی کوتاه و نیمه بلند و پویانمایی: علی رویین تن فیلمنامه‌نویس و کارگردان، محمد خزاعی تهیه کننده، سعید سهیلی فیلمنامه‌نویس و کارگردان، ناصر شفق تهیه کننده و مدیر ورزشی و مجید رجبی معمار فعال فرهنگی و مدیرعامل خانه هنرمندان به عنوان هیات داوران این بخش معرفی شدند.

داوران بخش مستند، تلویزیونی، تیزر و نماهنگ: محمودرضا رضایی مستندساز و فیلمساز ورزشی، سیاوش حقیقی تهیه کننده، جواد خیابانی مفسر فوتبال و کارشناس تلویزیونی، جواد اردکانی کارگردان و علیرضا قانع اسماعیل پور تهیه کننده به عنوان هیات داوران این بخش معرفی شدند.

داوران بخش عکس: علی قلم سیاه، علی سامعی، ابوالفضل امان‌الله، فرشاد عباسی و ژان سلی از فرانسه.

هیات داوران بخش های مختلف در روزهای اخیر آثار جشنواره را تماشا کرده اند و برگزیدگان این داوران روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه در آیین پایانی در هتل المپیک برگزار و معرفی می شوند.

یازدهمین دوره جشنواره فیلم های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره عکس ورزشی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کار و رفاه اجتماعی، سازمان صداوسیما و شبکه ورزش، شهرداری تهران ۲۵ تا ۲۸ دی ماه ۱۳۹۶ در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.