یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵

هیچ نهادی برای تولید فیلمنامه هایم اعلام آمادگی نکرد

جمال شورجه

خبرگزاری میزان: کارگردان سینما و تلویزیون گفت: اشتیاق صد در صدی به حضور در جشنواره فیلم فجر دارم اما موقعیت ساخت فیلمی برای این رویداد پیش نیامده تا در آن حضور پیدا کنم. فیلمنامه های قابل قبولی در حوزه های مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی ایران دارم اما هیچ نهادی در تولید این آثار اعلام آمادگی نکردند.

جمال شورجه تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون درباره دوره سی و ششم جشنواره فیلم فجر که با حضور کارگردانان جوان و پیشکسوت چون ابراهیم حاتمی کیا برگزار می شود گفت: شنیده ام فیلم های خوبی به ویژه در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران در این دوره حضور دارند که به همین دلیل امیدوارم جشنواره خوبی برگزار شود.


وی در همین راستا افزود: به نسبت سال های گذشته از نظر کمیت آثار بیشتری حضور دارند که امیدوارم در این دوره کیفیت آثار نیز مطلوب باشند.

مشاور سریال یوسف پیامبر با بیان قبول داشتن جشنواره فیلم فجر و اشتیاق صد در صدی به حضور در این رویداد اظهار کرد: موقعیت ساخت فیلمی برای این جشنواره پیش نیامده تا در آن حضور پیدا کنم. فیلمنامه های قابل قبولی در حوزه های مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی ایران دارم اما هیچ نهادی در تولید این آثار اعلام آمادگی نکرده است.

شورجه درباره همکاری نهادها در تولید آثار ارزشی و انقلابی توضیح داد: افراد و مسئولان در حوزه فرهنگی باید حساسیت بیشتری در تولید موضوعات داشته باشند و بودجه لازم برای تولید این آثار تامین شود اما متاسفانه چون بودجه های فرهنگی ما کم است نهادهای توزیع و تولید فیلم با احتیاط در پروژه های ارزشی و انقلابی ورود می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی که این روزها در حال بررسی و تصویب لایحه های بودجه سال آینده هستند بودجه های لازم را در عرصه فرهنگ برای نهادهای مختلف تصویب کنند تا آثار بیشتری تولید شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.