یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴

اجرای آشویتس زنان در بخش نامتعارف جشنواره تئاتر فجر

نمایش "آشویتس زنان"

سینماپرس: نمایش "آشویتس زنان" به نویسندگی و کارگردانی "علی صفری" و تهیه کنندگی "فرهاد برهانی" در بخش آثار نامتعارف سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش سینماپرس، نمایش "آشویتس زنان" به نویسندگی و کارگردانی "علی صفری" و تهیه کنندگی "فرهاد برهانی" در بخش آثار نامتعارف سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به نمایش در خواهد آمد.  

نمایشنامه "آشویتس زنان" تا به حال سه بار اجرای عموم را تجربه کرده است. این نمایشنامه دو سال گذشته به کارگردانی "رها حاجی زینل" در تماشاخانه بازیگاه روی صحنه رفته و پس از آن در شهر رشت به کارگردانی "امیر جادوسخن" اجرای عموم را تجربه کرد.  

آشویتس زنان راهی جشنواره تئاتر فجر شد

این نمایش شهریور ماه امسال به نویسندگی و کارگردانی "علی صفری" در خانه نمایش دا روی صحنه رفت و پس از بار دیگر در قالب جشنواره تئاتر فجر صحنه را تجربه می کند.  

بر اساس این گزارش "آشویتس زنان" نسبت به اجرای عموم جشنواره تغییرات بسیاری را در زمینه بازیگران داشته و سه بازیگر اصلی زن اثر تغییر کرده اند. "مژگان رادفر"، "رها حاجی زینل" و "ساناز روشنی" به ترتیب بازیگرانی هستند که در اجرای جشنواره روی صحنه خواهند رفت.  

امیر شمس

امیر شمس بازیگر نقش "هانس زیمر" تنها عضو گروه بازیگران این نمایش است که بعد از اجرای عموم به همکاری خود با گروه ادامه می دهد. شمس امسال به عنوان پرکارترین بازیگر تئاتر ایران شناخته شده و سه نمایش "مجلس مختلف خوانی"، "هجوم" و "آشویتس زنان" را در جشنواره تئاتر فجر دارد.  

رها حاجی زینل

"رها حاجی زینل" بازیگر این نمایش علاوه بر آشویتس زنان، بازی و کارگردانی "نمایش هجوم" را نیز در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تجربه می کند. وی به تازگی فیلم "خفه گی" را در چرخه اکران داشته است. وی در آشویتس زنان نقش "ژانت" نوازنده و خواننده فرانسوی را ایفا می کند.  

مژگان رادفر

"مژگان رادفر" دیگر بازیگر تازه این اثر پیش از تجربه آشویتس زنان، بازی در خانه نمایش دا را با اثری با نام "جایی در میان خوک ها" به کارگردانی "کوروش ولیدی" در کارنامه دارد. رادفر در اثر تازه علی صفری در نقش "ماروشکا" دختری از لهستان به ایفای نقش پرداخته است.  

ساناز روشنی

"ساناز روشنی" که با دو نمایش "یرما" و "خاطرات و کابوس های یک جامه‌دار" تجربه همکاری با "علی رفیعی" را داشته برای اولین بار با گروه تئاتر سه گانه "نمایش آشویتس زنان" را تجربه می کند. وی در اثر نقش "هیدا" یک دختر آلمانی را بازی می کند. روشنی امسال تئاتر ستاره شناس را نیز در جشنواره تئاتر فجر دارد.  

گروه موسیقی سایرنس متشکل از "سیاوش همزه"، "پروشات مشایخی"، "اشکان حشمتی"، "عارف احمدزاده" و "آذین الهی" به سرپرستی و هدایت "رها حاجی زینل" اجرای موسیقی اثر را به صورت زنده بر عهده دارند.  

سایر عوامل اجرایی نمایش آشویتس زنان به شرح زیر است: مدیر صحنه: طاها فرد، مدیر اجرایی: علیرضا (نیما) قربان زاده، دستیار کارگردان: حنا نژادنیا، طراح لباس: فرشته کاظمی ها، طراح گریم: رها حاجی زینل، طراح گرافیک: امین قنبری

گفتنی است آشویتس زنان چهارم بهمن ماه در دو سانس ساعت ۱۸ و ۲۰ در خانه نمایش دا روی صحنه خواهد رفت. علاقه مندان می توانند برای خرید بلیت به سایت ایران نمایش مراجعه نمایند.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.