جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

آمار گیشه در هفته ای که گذشت / افت فروش فیلم‌ها

سالن سینما

سینماپرس: فیلم‌های سینمایی اکران شده در سینماها با کاهش فروش برای دومین هفته مواجه شدند و فیلم «آینه بغل» با افت فروش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان روبه‌رو شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم های سینمایی اکران شده در سالن ها این هفته نیز با افت فروش نسبت به هفته گذشته مواجه بودند. فیلم آینه بغل که صدرنشین جدول فروش هفتگی است این هفته با افت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان نسبت به هفته گذشته روبرو شد.  

فیلم «آینه بغل» در هفته جاری با فروش هفتگی ۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون و ۹۵۰ میلیون تومان صدر نشین جدول شد که این رقم نسبت به هفته گذشته با افت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان روبرو است. این فیلم هفته گذشته با فروش هفتگی ۱ میلیارد و ۸۶۵ میلیون و ۹۴۸ هزار صدرنشین جدول بود. فیلم در کل به رقم فروش ۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان رسید.  

فیلم سینمایی «سد معبر» بافروش هفتگی ۲۴۷ میلیون و ۱۷۶ هزار تومان در رتبه دوم جدول قرار گرفت که نسبت به فروش هفته گذشته با فروش ۲۵۵ میلیون و ۲۸۷ هزار تومان با افت فروش ۸ میلیون تومان مواجه شد. فیلم در کل به فروش ۵۳۵ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان رسید.  

فیلم سینمایی «دخترعمو پسرعمو» با فروش هفتگی ۱۹۸ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان رتبه سوم جدول فروش فیلم رابه خوداختصاص داد. این فیلم در کل به فروش ۳۵۸ میلیون و ۲۶۲ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «خالتور» رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داد. این فیلم با فروش هفتگی ۱۵۵ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان در رتبه چهارم قرار گرفت و فروش کل فیلم به رقم ۶ میلیارد و ۳۳۶ میلیون و ۹۷۸ هزار تومان رسید.  

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» با فروش هفتگی ۱۲۴ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان در رتبه پنجم جدول قرار گرفت و در کل فروش فیلم به رقم ۲ میلیارد و ۲۴۱ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان رسید.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.