چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

بازیگر با سابقه تئاتر که در سینما موفق نبوده است+عکس

سیامک صفری

خبرگزاری میزان: سیامک صفری امسال دو فیلم "مصادره" به کارگردانی "مهران احمدی" و "بمب" ساخته "پیمان معادی" را در برنامه دارد ولی احتمال دریافت سیمرغ با توجه به نقش های کوتاه وی در این دو فیلم بسیار کم است.

سیامک صفری بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما که سابقه نامزدی در جشنواره فیلم فجر به خاطر بازی در فیلم "اعترافات ذهن خطرناک" را دارد، امسال در جشنواره سی و ششم روزهای خلوتی را بر خلاف دوره پیشین جشنواره پشت سر می گذارد.


صفری در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با هفت فیلم، سوفی و دیوانه، کارگر ساده نیازمندیم، انزوا، نرگس مست، فراری و پشت دیوار سکوت حضور داشت اما امسال در دو نقش کوتاه با دو فیلم به جشنواره آمده است.

سیامک صفری

وی که یکی از با سابقه و پرافتخارترین بازیگران تئاتر ایران است، طی سالهای حضور خود در سینما نتوانسته چندان موفقیت قابل ذکری را به دست آورد و همین نکته همواره یکی از نقاط منفی کارنامه صفری محسوب می شود.

وی درباره افت حضور خود در سینما بعد از فیلم "اعترافات ذهن خطرناک من" گفت: اعترافات اتفاق بسیار خوبی در کارنامه کاری من بود و بعد از بازی در این فیلم در "آخرین بار کی سحر را دیدی" به کارگردانی "فرزاد موتمن" بازی کردم. برای این فیلم نیز همچون اعترافات نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شدم اما متاسفانه بعد از آن نتوانستم خودم را مدیریت کنم.

سیامک صفری

وی ادامه داد: بازیگر سینما و تلویزیون بودن نیاز به مراقبت و مدیریت دارد به این معنی که بازیگر هر کاری را نپذیرید و به خودش یاد بدهد که به بسیاری از پیشنهادات نه بگوید. بازیگر باید صبور باشد و منتظر پیشنهادات خوب بماند. من متاسفانه این سیاست را به خرج ندادم و در اکثر آثار چند سکانس کوتاه بازی کردم. همین اتفاق عاملی بود تا کم کم نقش‌های جدی به من پیشنهاد نشود.

حال باید دید سیر نزولی صفری بعد از فیلم اعترافات باز هم ادامه پیدا خواهد کرد یا بنا به حضور خود در دو فیلم "مصادره" و "بمب" شاهد معجزه می شود.

سیامک صفری

صفری امسال دو فیلم "مصادره" به کارگردانی "مهران احمدی" و "بمب" ساخته "پیمان معادی" را در برنامه دارد ولی احتمال دریافت سیمرغ با توجه به نقش های کوتاه وی در این دو فیلم بسیار کم است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.