چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

ابراز پشیمانی یک کارگردان زن از کار با «وودی الن»

گرتا گرویگ

سینماپرس: گرتا گرویگ(Greta Gerwig) بازیگر، نویسنده و کارگردان امریکایی که در میان برندگان جوایز گلدن گلوب۲۰۱۸ قرار دارد، از همکاری با وودی آلن به علت انحرافات جنسی این کارگردان و بازیگر سرشناس هالیوودی ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، گرتا گرویگ کارگردان فیلم «کفشدوزک»(لیدی برد) که در رویداد گلدن گلوب جایزه بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین هنرپیشه نقش اصلی زن را دریافت کرد در مصاحبه‌ای از همکاری با وودی الن ابراز تاسف و پشیمانی کرده است.

گرویگ در جواب اینکه با توجه به مساله رسوایی‌های جنسی «کوین اسپیسی» «پولانسکی» و «وودی الن» آیا با این اشخاص کار خواهی کرد؟ که در پاسخ گفت: دوست دارم در جواب سوالتان به وودی الن بپردازم و اینکه اگر آن زمان اورا می‌شناختم هیچگاه با او همکاری نمی‌کردم.

گرویگ در ادامه به «دایلِن فارو» دخترخوانده وودی الن اشاره کرد و اینکه دختر وودی الن او را به تعرض جنسی متهم کرده است. او در همین رابطه گفت: این خبر را هم که شنیدم دردی به درهایم اضافه شد که طی این سال‌ها چرا با این مرد کار کردم و الان نمی‌توانم تاریخ را برگردانم به عقب و تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم این است که بهترین تصمیم‌ها را از این پس اتخاذ کنم.

سال ۲۰۱۴ دایلِن فارو نامه‌ای سرگشاده با ذکر جزییات در مورد تجاوز وودی الن به مجله تایمز نوشت و نامه‌ای مشابه برای روزنامه انگلیسی زبان لس‌آنجلس تایمز فرستاد با لینک جنبش «هشتگ من هم»( #MeToo) در ماه دسامبر گذشته که به جنبشی فراگیر در هالیوود بدل شد و جلوه آشکار آن در روزهای اخیر در مراسم گلدن گلوب نمایان شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.