چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

«عشقولانس» و «پل خواب» را در کدام سینماها ببینیم؟

پل خواب

سینماپرس: دو اثر جدید با موضوعات کمدی و اجتماعی به اکران سینماها اضافه شد.

به گزارش سینماپرس، با تصمیم شورای صنفی نمایش دو فیلم جدید «عشقولانس» با موضوع کمدی خانوادگی و فیلم «پل خواب» با موضوع اجتماعی از امروز صبح چهارشنبه (۲۰ دی ماه) به اکران سینماهای کشور اضافه شد.  

فیلم سینمایی «عشقولانس» با موضوع کمدی خانوادگی است. در این فیلم بازیگرانی چون اکبرعبدی، سحر قریشی، علی صادقی، بهاره افشاری، لعیا زنگنه، فریبا کوثری، چنگیز وثوقی، محمود پاک نیت، فریبا متخصص، شیرین بینا، نیما شاهرخ شاهی، محسن افشانی، آرش نوذری، یحیی بهرامپور، آوا دارویت، حدیثه تهرانی، رانا قیصر نژاد هنرمند خردسال : عرفان برزین و با معرفی محمدعلی محمدی به ایفای نقش می‌پردازند.  

این فیلم در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، چارسو، زندگی، اریکه ایرانیان، جوان، ماندانا، ایران، ارگ، سروش، بهمن، شکوفه، پیروزی، کیان، تیراژه، سمرقند،   میلاد، قدس، فردوسی، مرکزی، چهارباغ، کارون به نمایش در می آید.  

فیلم سینمایی «پل خواب» به کارگردانی اکتای براهنی با موضوع اجتماعی بر پرده سینماها به نمایش درآمد. این فیلم تولید سال ۹۳ است و داستان شهاب در آستانه ازدواج با نامزدش است را روایت می کند.   شرایط اقتصادی و مالی او باعث می شود به اتفاق دوستش وارد یک معامله تجاری شود اما در کمال ناباوری پول‌های او را بالا می کشند. شرایط سختی بر زندگی او حاکم می شود. پول بهره‌ای می گیرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز می شود. طلبکاران او را راحت نمی گذارند. پدرش که دبیر مدرسه است وارد ماجرای او می شود. نامزدش نیز او را تحت فشار قرار می دهد. شهاب تحت تاثیر این فشارها دست به کار عجیبی می زند.

این فیلم در گروه آزاد اکران شده و هم اینک در سینماهای کورش، مگامال، ملت، چارسو، ‌اریکه ایرانیان، جوان، موزه سینما، ارگ، شکوفه، سمرقند، سپیده به نمایش درآمده است.  

در این فیلم ساعد سهیلی، هومن سیدی، اکبر زنجانپور، آناهیتا افشار، علیرضا ثانی فر، حسام شجاعی به ایفای نقش می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.