سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷

ارکستر سمفونیک سازنده آهنگ تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ شد

 تیم ملی فوتبال ایران

سینماپرس: مدیرعامل بنیاد رودکی و دبیرکل فدراسیون فوتبال تفاهم‌نامه ساخت قطعه موسیقی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی را به امضا رساندند.

به گزارش سینماپرس، در مراسمی با حضور علی‌اکبر صفی‌پور مدیرعامل بنیاد رودکی و محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، مدیرعامل بنیاد رودکی گفت: امروز اینجا هستیم برای امضای تفاهم‌نامه ساخت و اجرای سرود تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه. این سرود قرار است توسط ارکسترهای بنیاد رودکی ساخته و اجرا شود. از این رو واژه ارکسترها را به‌کار می‌برم، چرا که قرار است این اثر با ترکیب اعضای ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک تهران اجرا شود.

او ادامه داد: مذاکراتی بین ما و فدراسیون فوتبال انجام شده که نتیجه‌اش این شد تا دو مجموعه کمک کنند تا کارهایی فاخر در سطح بالا توسط شاعران، رهبران، نوازندگان و خوانندگان ارکسترها ساخته و اجرا شود.

امیدواریم این اثر در روزهای منتهی به اعزام تیم ملی به روسیه رونمایی شود.

در بخش دیگری از این مراسم محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: پیوند هنر و ورزش بار دیگر در آوردگاه جام جهانی خودش را نشان می‌دهد. هنرمندان کنار ورزشکاران برای عظمت پرچم جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کنند.

آوردگاه هنر ناب ایرانی در تالار وحدت به‌عنوان بدرقه تیم ملی فوتبال برای اعزام به روسیه انتخاب شده است.

او ادامه داد: تلاش این است که اقدامی عظیم و باشکوه برای ایرانیان حامی تیم ملی در روسیه انجام شود و از سویی میزبانی تالار وحدت برای میزبانی مراسم بدرقه تیم ملی قطعی است.

ساکت گفت: عزیزان ما در فدراسیون فوتبال در تلاش و برنامه‌ریزی هستند تا همراه آماده‌سازی قهرمانان ملی که آغاز شده است؛ کارهای دیگر هم روند عادی‌اش را دنبال کند.

در پایان این مراسم تفاهمنامه میان بنیاد رودکی و فدراسیون فوتبال برای ساخت قطعه موسیقی جام جهانی و میزبانی تالار وحدت از مراسم بدرقه تیم ملی، امضا شد.

قرار است ارکسترهای بنیاد رودکی به‌رهبری شهرداد روحانی قطعه تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه را بنوازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.