سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴

«وین دیزل» در یک فرنچایز سینمایی دیگر

ون دیزل

سینماپرس: وین دیزل(Vin Diesel) بازیگر، تهیه کننده و کارگردان ۵۰ ساله امریکایی که از جمله نقش های اصلی فرنچایز اکشن «سریع و خشمگین» را ایفاء می کند، در حال مذاکره برای بازی در یک مجموعه سینمایی اکشن دیگر است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، در اخبار این هفته از پیوستن بازیگران به پروژه‌های جدید، نام وین دیزل و مت لاریا به چشم می‌خورد.

وین دیزل در حال مذاکره است تا به فیلم علمی‌تخیلی «بلادشات» محصول کمپانی سونی بپیوندد که بر پایه یک شخصیت کمیک‌بوکی ساخته می‌شود. نیل موریتز که تهیه‌کننده فرنچایز «سریع و خشمگین» ‌ است مسئولیت تولید این فیلم را بر عهده خواهد داشت و دِیو ویلسون و اریک هایزرر کارگردان و فیلمنامه‌نویس آن هستند.

شخصیت بلادشات که نخستین بار در سال ۱۹۹۲ معرفی شد، سربازی است که در آستانه مرگ قرار دارد اما قدرت ترمیم بالا و تغییر شکل پیدا می‌کند که به خاطر نانوماشین‌هایی است که در جریان خونش حرکت می‌کنند.

دیزل قرارست در پروژه‌های دیگرش در سه فیلم دیگر «سریع و خشمگین» بازی کند که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ اکران خواهند شد. او همچنین بخشی از فرنچایزهای اکشن «ریدیک» و «تریپل اکس» ‌ بوده است.

از سوی دیگر، ‌ مت لاریا به جمع بازیگران فیلم جدید «شفت» محلق شده و به این ترتیب مقابل ساموئل ال. جکسون، جسی تی. آشر، رجینا هال و الکساندرا شیپ نقش‌آفرینی خواهد کرد.

تیم استوری این فیلم را از روی فیلمنامه کنیا بریس و الکس بارنو کارگردانی خواهد کرد. داستان آن حول محور یک مامور اف‌بی‌آی می‌گردد که شروع به تحقیق در مورد پرونده قتل یکی از دوستانش می‌کند و در این راه از پدرش که با او ارتباط نزدیکی ندارد، ‌ یعنی جان شَفت افسانه‌ای کمک می‌گیرد.

«شفت» ‌ قرار است روز چهاردهم ژوئن ۲۰۱۹ اکران شود و از دیگر پروژه‌های لاریا می‌توان به «پادشاهی»، «نورهای جمعه شب‌ها» و «والدینی» اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.