سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

اکران فیلم «رفتن» در جشنواره پراگ

فرشته حسینی در فیلم سینمایی رفتن

سینماپرس: فیلم سینمایی «رفتن» ساخته برادران محمودی در دوره هفتم جشنواره جهانی فیلم ایرانیان پراگ به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «رفتن» در جشنواره فیلم ایرانیان پراگ در کشور چک به نمایش در می آید.  این فستیوال از ۹ الی ۱۴ ژانویه برابر با ۱۹ دی ماه لغایت ۲۴ دی ماه برگزار خواهد شد در این فستیوال فیلمهای دیگری از جمله «کوه» امیر نادری، «وارونگی» بهنام بهزادی، «دوئت» نوید دانش، «تمارض» عبدآبست، «اسرافیل» آیدا پناهنده و ... حضور دارند.

فیلم سینمایی «رفتن» با حضور کارگردان دو نمایش در تاریخ های ۱۰ و ۱۳ ژانویه خواهد داشت پس از هر نمایش جلسه پرسش و پاسخ برگزار می شود.

با صادر شدن پروانه نمایش فیلم سینمایی رفتن به کارگردانی نوید محمودی و تهیه کندگی جمشید محمودی فیلم بزودی اکران خواهد شد

فیلم سینمایی رفتن که تا به امروز در بیش از ۴۰ فستیوال بین الملی شرکت داشته و پنج جایزه بین المللی دریافت کرده است نماینده سینمای افغانستان در مراسم اسکار ۲۰۱۷ بوده است

در یکسال گذشته فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی موفق به در یافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان بهترین بازیگرزن برای فرشته حسینی از فستیوال بین المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی لبنان تندیس غزال طلایی فستوال پارسی است استرالیا تندیس بهترین فیلم سوید و... شده است.

شرکت فرانسوی دریم لب به مدیریت نسرین میرشب امتیازپخش بین الملی فیلم سینمایی رفتن به تهیه کننده گی جمشید محمودی را برعهده دارد.

فیلم «رفتن» محصول مشترک ایران و افغانستان است و بعنوان نماینده ی سینمای أفغانستان برای بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان به اسکار معرفی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.