یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

«سرو زیر آب»؛ اثری قابل ستایش در مورد شهدای گمنام

فیلم سینمایی «سرو زیر آب»

سینماپرس: مدیر فیلمبرداری «سرو زیرآب» گفت: با استفاده از تجربیات «محمد باشه آهنگر» توانستیم اثری درخور اعتنا و ستایش در حوزه دفاع مقدس و شهدای گمنام به وجود آوریم.

به گزارش سینماپرس، «علیرضا زرین دست» مدیر فیلمبرداری باسابقه سینمای ایران که سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری را برای فیلم سینمایی «پری» دریافت کرده است، درباره حضورش در دو فیلم «سرو زیر آب» با موضوع دفاع مقدس و «جشن دلتنگی» با موضوع فضای مجازی  که در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده‌اند، گفت: برای «سرو زیرآب» ما و دیگر بچه‌های «سرو» برای پیوند خودمان با اثر و آقای آهنگر تقریباً خود را برای خلق «سرو ماندگار» برده کردیم. خودمان را و مهارتمان را به امتحان گذاشتیم به یاری محمد آهنگر کارگردان که خود «برده» بود برای خلق «سرو». همگی افراد پشت و جلوی دوربین اعم از  حامد حسینی‌ (تهیه‌کننده)،   عباس بلوندی (طراح صحنه) و گروه فنی، من و...  با استفاده از میراث فیلم «محمد باشه آهنگر» توانستیم اثری درخور اعتنا و ستایش به وجود آوریم. این اثر دیدنی‌ست و همانقدر هم تصویربرداری این اثر بخش کوچکی از آن است.

وی درباره حضورش در فیلم «جشن دلتنگی» توضیح داد: «جشن دلتنگی» با پوریا آذربایجانی که چهره‌ای دوست داشتنی و کمی خجالتی و عاشق سکانس‌هایش  شروع شد. الحق عاشقی‌ که به مرور فهمیدم پشت این عشق چه استعدادی وجود دارد و  مدت‌هاست منتظر اثبات توانایی خود است.

زرین دست در خاتمه تاکید کرد: من به خواست آقای قائم مقامی (تهیه‌کننده) قبول کردم در این کار حضور داشته باشم، اما از ایشان ممنونم که به این‌کار مرا دعوت و با کارگردان جوان و توانا که آینده‌ای درخشان در انتظار اوست، کار کردم.

بنابراین گزارش، قصه «سرو زیر آب» در مورد شهدای گمنام و اتفاقاتی است که در معراج شهدا و نورد لوله اهواز افتاده است.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.