یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

برگزاری نشست پژوهشی «اعلان، پوستر و سَردرهای سینمای ایران»

نشست بررسی «تاریخ سَردر در سینمای ایران»

سینماپرس: موزه سینما روز دوشنبه دوم بهمن ماه میزبان برپایی نشست پژوهشی بررسی «تاریخ سَردر در سینمای ایران» در موزه سینما خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، نشست پژوهشی بررسی «تاریخ سَردر در سینمای ایران» با عنوان «مروری بر تاریخ اعلان، پوستر و سَردرهای سینمایی در ایران» در موزه سینما برگزار می شود.

نمایشگاه «پلاکارت» با مجموعه ای از سَردرهای سینمایی به صورت چاپی و نقاشی با مشارکت موزه سینمای ایران، فیلمخانه ملی ایران، انجمن گرافیک ایران، دوسالانه سرو نقره ای، استودیو کارگاه و مجموعه علی بختیاری در گالری «سلام» برپا شده است.

در همین راستا قرار است نشست پژوهشی بررسی «تاریخ سَردر در سینمای ایران» با عنوان «مروری بر تاریخ اعلان، پوستر و سَردرهای سینمایی در ایران» روز دوشنبه ۲ بهمن ساعت ۱۷ در سالن سینما فردوس در موزه سینما برگزار شود.

 در این نشست پژوهشی درباره اولین اعلان های سینمایی و جایگاه آنها به عنوان ویترین فیلم برای معرفی اثر به مخاطب، شرح تاریخ ورود نقاشی پرتره در طراحی پوستر و سَردرهای سینما، گرافیک و هویت دیداری فیلم ها و جایگاه های ظهور گرافیک فیلم با حضور طراحان و نقاشان در عرصه طراحی اعلان، پوستر و سَردرهای سینما صحبت می شود.

نمایشگاه پوستر «پلاکارت» با نگاهی به طراحی اعلان های سردر سینما در ایران در روز ۹ دی آغاز شده و تا تاریخ ۲ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در فضای نمایشگاهی «سلام» برپا است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.