یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

زمان مراسم تشییع کارگردان و مدرس سینما

اعلام زمان مراسم تشییع داوود سیدی گرفمی-تسلیت-انالله و اناالیه راجعون

سینماپرس: مراسم تشییع هنرمند فقید سیدداوود سیدی گرفمی دوشنبه ۱۸ دی ماه از خانه سینما برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، مراسم تشییع هنرمند فقید سیدداوود سیدی گرفمی کارگردان و مدرس سینما، دوشنبه ۱۸ دی ماه از خانه سینما برگزار می شود.

خانه سینما ضمن عرض تسلیت به خانواده این هنرمند فقید، انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند و اعضای جامعه اصناف سینمای ایران به استحضار می رساند مراسم تشییع پیکر این هنرمند ساعت ۹:۳۰ صبح روز دوشنبه ۱۸ دی ماه در ساختمان شماره ۲ خانه سینما برگزار می شود.

به همین مناسبت انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند پیام تسلیتی را به شرح زیر صادر کرد:

«هوالباقی

خبر جانکاه درگذشت تهیه کننده، کارگردان و مدرس سینما، دکتر سید داوود سیدی گرفمی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند اما مشیت الهی این گونه رقم خورد که او در اوج شکوفایی هنری خود  با یاران وداع نماید.

او که در طی سال های فعالیت در حوزه سینمای مستند آثار ارزنده ای را تولید کرده بود و در امور آموزش در موسسه هنر سیاه و سفید که خود تاسیس کرده بود هنرجویانی تعلیم و تربیت نموده، پس از گذشت مدتی کوتاه بستری شدن در بیمارستان فیروزگر روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۱۰/۱۴ به دیار باقی شتافت.

این مصیبت را به خانواده گرامی ایشان و اعضای محترم انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل خواستاریم. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.