یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

آقای بازیگر: این سالها خیری از جشنواره فیلم فجر ندیده ام

امیررضا دلاوری در آرام میگیریم

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم "نفوذی" گفت: هر بازیگری دوست دارد در جشنواره فیلم فجر حاضر شود اما این طور نیست که غیبتم در جشنواره برایم ناراحت کننده باشد و یا به خاطر این قضیه غصه بخورم زیرا در این سالها خیری از جشنواره فیلم فجر ندیده ام.

امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور خود در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: متاسفانه امسال به علت مشغله کاری زیاد و همچنین درگیر بودن در دو سریال بلند نتوانستم آثار سینمایی پیشنهاد شده را قبول کنم و همین عاملی شد تا جشنواره را از دست بدهم.

وی در همین راستا افزود: در هر صورت هر بازیگری دوست دارد در جشنواره فیلم فجر حاضر شود اما این طور نیست که غیبتم در جشنواره برایم ناراحت کننده باشد و یا به خاطر این قضیه غصه بخورم زیرا در این سالها خیری از جشنواره فیلم فجر ندیده ام.

امیررضا دلاوری

بازیگر فیلم "نفوذی" درباره دیده نشدن خود در سینما تاکید کرد: من همیشه سعی کردم تا نقش های قابل قبولی ایفا کنم و اینکه تا به حال آنطور که باید دیده نشده ام از نظرم قسمت بوده و امیدوارم که بالاخره روزی به حقم در سینما برسم.

وی درباره مراحل ساخت دو سریال "آنام" و "هیات مدیره" اضافه کرد: در حال حاضر مشغول بازی در دو سریال "آنام" به کارگردانی "جواد افشار" و همچنین سریال "هیات مدیره" به کارگردانی "مازیار میری" هستم که هنوز فیلمبرداری آنها به پایان نرسیده است. فیلمبرداری هر دو مجموعه روزهای پایانی را سپری می کند و احتمالا تا پایان بهمن ماه از هر دو پروژه آزاد شوم.

امیررضا دلاوری

دلاوری با تاکید بر کیفیت بالای دو سریالی که در آنها به ایفای نقش پرداخته خاطرنشان کرد: آنچه من از فیلمنامه و کارگردانی و زحمات عوامل می بینم هر دو پروژه آنام و هیات مدیره با کیفیت بالایی ساخته می شوند و اگر زمان پخش مناسبی به آنها داده شود مردم باید در انتظار سریال های با کیفیتی باشند. من در این دو پروژه نقش هایی کاملاً متفاوت را بازی می کنم. پروژه هیات مدیره دستمایه ای کاملاً طنز دارد اما در سریال آنام نقشی جدی را بازی می کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.