شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

استقبال کم‌رنگ مخاطبان از کنسرت‌های پاپ جشنواره موسیقی فجر

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: بلیت‌های ۴ اجرای این دوره از جشنواره موسیقی فجر در حالی به پایان رسید که کنسرت های بخش موسیقی پاپ با اقبال کم مخاطبان مواجه شد.

به گزارش سینماپرس، بلیت های چهار اجرای سی و سومین جشنواره موسیقی فجر چهار روز مانده به آغاز این رویداد موسیقایی به اتمام رسید. البته سامانه‌های فروش اینترنتی بلیت های جشنواره اقبال کم مخاطبان از اغلب کنسرت های بخش موسیقی پاپ را نشان می دهد.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از سامانه های اینترنتی فروش بلیت جشنواره تا روز شنبه ۱۶ دی ماه بلیت کنسرت ارکستر «پارس» به رهبری ناصر نظر در تالار وحدت، ارکستر «مهر» به رهبری ناصر ایزدی در تالار وحدت، گروه «گره» به سرپرستی شهروز ابوترابی در برج آزادی و گروه «دال» به سرپرستی شایان شکرابی در برج آزادی به اتمام رسیده است.

در بخش موسیقی پاپ جشنواره که همواره از پرمخاطب ترین و پرفروش ترین بخش های این رویداد موسیقایی بوده تنها تاکنون روند فروش بلیت کنسرت های حامد همایون، بهنام بانی و سیروان خسروی شکل مطلوبی داشته است.

در بخش های دیگر جشنواره هنوز روند رو به رشدی در بلیت فروشی اتفاق نیفتاده و باید دید در چند روز باقی مانده به جشنواره که حال و هوای موسیقی کشور به طور طبیعی تحت تاثیر این رویداد قرار می گیرد می توانیم شاهد فروش بیشتر بلیت آثار شرکت کننده در بخش های مختلف باشیم یا خیر؟

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند باعث گرم کردن تنور جشنواره موسیقی فجر شود تبلیغات شهری است که به نظر می آید دست اندرکاران جشنواره باید هر چه زودتر این بخش را کلید بزنند. البته طبق آخرین خبرها گویا قرار است با توجه به رایزنی انجام گرفته توسط مدیر جشنواره با مدیران سازمان زیباسازی شهر تهران و همچنین اقدامات مدیران سامانه های فروش بلیت جشنواره، از امشب (شنبه ۱۶ دی) بیلبوردهایی در منطق و معابر مختلف شهر با موضوع جشنواره موسیقی فجر نصب شود.

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از بیستم  تا سی ام دی ماه سال جاری به مدیریت حمیدرضا نوربخش در تالارهای وحدت، رودکی، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، سالن همایش ایرانیان و برج میلاد تهران برگزار می شود.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.