شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

نگاهی به گیشه در هفته گذشته

تاثیر اغتشاشات و آلودگی هوا بر فروش فیلم‌ها+ جدول

پوستر فیلم سینمایى «سدمعبر»

سینماپرس: فیلم سینمایی «سد معبر» در هفته دوم اکران خود در جدول فروش فیلم ها رتبه دوم را در شرایطی بدست آورد که شرایط بوجود آمده در هفته اخیر بر گیشه سینماها تاثیرگذار بوده و فروش را کاهش داده بود.

به گزارش سینماپرس، فروش فیلم های سینمایی در هفته جاری با افت زیادی به دلیل آلودگی هوا و آشوب‌های خیابانی روبرو شد. در این شرایط به گفته مدیر انجمن سینماداران در برخی از روزها فروش فیلم ها به افت ۷۰ درصدی نیز رسید. اما در این میان فیلم سینمایی «سدمعبر» در هفته اول نمایش به رتبه دوم جدول فروش رسید و با فروش ۲۵۵ میلیون و ۲۸۷ هزار تومان در جایگاه بالای جدول قرار گرفت این فیلم در کل به فروش  ۲۶۰ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان رسید.  

فیلم سینمایی «آینه بغل» در رتبه اول جدول فروش قرار دارد و با فروش ۱ میلیارد و ۸۶۵ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان در رتبه اول جدول قرارداد و فاصله فروش این فیلم با فیلم رتبه دوم جدول بسیار زیاد است. این فیلم به فروش کل ۸ میلیاردو ۴ میلیون و ۷۲۹ هزار تومان رسید.  

فیلم سینمایی «خالتور» با فروش هفتگی ۲۱۵ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان در رتبه سوم جدول قرار داد و فروش کل فیلم به رقم ۶ میلیاردو  ۱۵۴ میلیون و ۱۷۷ هزار تومان رسید.  

فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» با فروش هفتگی ۱۶۶ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان در رتبه چهارم جدول فروش فیلم قرار گرفته و فروش کل فیلم به رقم ۲ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۸۲۳ هزار تومان رسید.  

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» با فروش هفتگی ۱۴۸ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته و فروش کل فیلم به رقم ۲ میلیارد و ۱۰۳ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان رسید.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.