جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

مصاف راک با میمون عظیم الجثه در «رمپیج»+عکس

فیلم سینمایی "داد و بیداد"

سینماپرس: فیلم سینمایی "داد و بیداد"(Rampage) که بر اساس یک مجموعه بازی ویدئویی به همین نام ساخته شده است، فیلمی علمی تخیلی است که در آن میمونی بر اثر دستکاری های ژنتیکی ابعاد غول آسا پیدا کرده و به تخریب شهر می پردازد. دواین جانسون(Dwayne Johnson) معروف به راک(Rock) در این فیلم ایفای نقش دارد.

به گزارش سینماپرس، جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "داد و بیداد" به کارگردانی "برد پیتون" منتشر شد. این فیلم اکران بین المللی خود را ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

این فیلم بر اساس یک بازی کامپیوتری با همین نام ساخته شده و ماجرای نابودی یک شهر توسط موجودی غول پیکر را روایت می کند که در این فیلم یک میمون بزرگ است.

دواین جانسون

"دواین جانسون" بازیگر مطرح و ثروتمند سینمای هالیوود که این روزها فیلم سینمایی "جومانجی ۲" را روی پرده دارد در نقش اصلی این فیلم به نام "دیویس" بازی کرده است.

"جوی مانگلیو"، "دنی اکرمن"، "جک کواد"، "برنی هیل"، "جفری دین مورگان"، "نائومی هریس" و "جک لسلی" از جمله سایر بازیگرانی هستند که در کنار دواین جانسون به ایفای نقش پرداخته اند.

دواین جانسون

این اثر به تازگی فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و وارد مرحله پس از تولید شده است. اکران این فیلم میتواند از دواین جانسون بار دیگر به عنوان ثروتمندترین بازیگر هالیوود رونمایی کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.