شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

نتفلیکس قسمت دوم «درخشان» را می سازد

فیلم سینمایی درخشان

سینماپرس: پس از موفقیت فیلم سینمایی «درخشان»(Bright) بر بستر سرویس پخش محتوای «نتفلیکس»، این شرکت از ساخت قسمت دوم آن خبر داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، به دنبال موفقیت «درخشان» نتفلیکس اعلام کرد ادامه‌ای بر این فیلم می‌سازد و ویل اسمیت و جوئل ادگرتون بازیگران فیلم اصلی، نقش‌های خود را در دنباله آن نیز ادامه می‌دهند.

کارگردان فیلم اصلی یعنی دیوید آیر نیز برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت بعدی تعیین شده است. در حالی که نویسنده فیلمنامه «درخشان» مکس لندیس بود و او فیلمنامه را بر مبنای داستانی از خودش نوشته بود، در قسمت دوم حضور نخواهد داشت.

نتفلیکس با انتشار ویدیویی از زبان یک اُرک، اعلام کرد قسمت بعدی این فیلم ساخته خواهد شد.

گفته شده قسمت اصلی این فیلم که ۲۲ دسامبر منتشر شد بیش از ۱۱ میلیون تماشاچی تنها در سه روز نخست آن، داشته است. به این ترتیب «درخشان» پرمخاطب ترین فیلم نتفلیکس در همه کشورها بوده است و حتی در کشورهای دیگر بیشتر از آمریکا مخاطب داشت.

نومی راپاس، ادگار رامیرز، لوسی فرای، کریس براونینگ و برد ویلیام هنکه دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«درخشان» فیلمی در سبک فانتزی، اکشن و جنایی، داستان دو افسر پلیس را روایت می‌کند که یکی از آنها انسان و دیگری ارک است. آنها با همکاری هم از جهان حفاظت می‌کنند.

نتفلیکس در معرفی فیلم گفته است: در این دنیای فانتزی انسان‌ها، ارک‌ها، الف‌ها، جن و پری‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند. دو مامور پلیس با نام‌های وارد با بازی ویل اسمیت و جاکوبی با بازی جوئل ادگرتون در مرکز داستان هستند که یکی از آن‌ها انسان و دیگری ارک است. در یک گشت شبانه، یک اتفاق باعث می‌شود مسیر زندگی این دو پلیس برای همیشه عوض شود. آن‌ها باید از یک الف محافظت و با اشخاص متعددی مبارزه کنند. این دو مامور پلیس باید اختلافاتی را که دارند، کنار بگذارند و با همکاری هم از یک جادوی فراموش‌شده حفاظت و آن را از دست افراد نادرستی که ممکن است از آن استفاده کنند و همه چیز را از بین ببرند، دور کنند.

با وجود موفقیت در برابر مخاطبان، این فیلم نظر منتقدان را جلب نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.