پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

«کافه فیلم» امشب میزبان رامبد جوان است

فیلم سینمایی «پسر آدم، دختر حوا»

سینماپرس: امشب شبکه آی فیلم، فیلم «پسر آدم، دختر حوا» را نمایش خواهد داد و پس از آن، برنامه «کافه فیلم» با حضور رامبد جوان کارگردان این اثر پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه سینمایی «کافه فیلم» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و وحید رونقی پنجشنبه‌ شب‌ها از کانال فارسی این شبکه روانه آنتن می‌شود.

بر این اساس، فیلم سینمایی کمدی‌رمانتیک «پسر آدم، دختر حوا» به کارگردانی رامبد جوان محصول سال ۸۷ برای این پنجشنبه آی‌فیلمی‌ها درنظر گرفته شده است.

فرهود و مینا، دو وکیل جوان بر سر تصاحب دفتر کاری که با کلاهبرداری به آن دو داده شده، به رقابت می‌پردازند. در این بین ناصر و محبوبه می‌خواهند از هم جدا شوند. فرهود و مینا وکالت این زوج را می‌پذیرند و رقابتشان وارد دور تازه‌ای می‌شود.

حامد کمیلی(فرهود)، مهناز افشار(مینا)، رامبد جوان(ناصر)، شیلا خداداد(محبوبه)، فرامرز صدیقی، لیلا اوتادی، علیرضا ریاحی، کیومرث ملک‌مطیعی، محمود بنفشه‌خواه، کیانوش گرامی، سعید پیردوست، مهوش وقاری، ملکه رنجبر و اردشیر کاظمی در این فیلم سینمایی حضور داشته‌اند.

فیلم سینمایی «پسر آدم، دختر حوا» پنجشنبه ۱۴ دی ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهدبود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.