دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

مهران رجبی در گفتگو با سینماپرس:

بسیاری از سینماگران طی این سال ها بیکار و خانه نشین شده اند/ سوء استفاده دشمنان از اعتراضات برحق مردمی به ضرر یکایک ملت ایران تمام می شود

سینماگران؛ بحران واقعی اقتصادی و سوء استفاده دشمن/۴

مهران رجبی

سینماپرس: مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در پی بی تدبیری مسئولان دولت منجر به برخی درگیری ها و سوء استفاده دشمنان نظام شد گفت: اعتراض نسبت به گرانی، رکود شدید اقتصادی و بیکاری حق همه مردمی است که از این وضعیت جانشان به لب آمده اما معترضین نسبت به مشکلات و رکود شدید اقتصادی کشور باید از طریق نهادها و مراجع مدنی پیگیر مطالبات شان باشند تا بتوانیم مانع از سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از مطالبات برحق مردمی شویم و جریان این مطالبات به بیراهه کشیده نشود.

بازیگر فیلم سینمایی «باد در علفزار می پیچد» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: متأسفانه به دلیل بی تدبیری های فراوان بحران شدید اقتصادی زندگی تمامی طبقات و اقشار جامعه را فلج کرده است!؛ امروزه به جز حقوق بگیران دولتی که یک جیره و آب باریکه ای دارند بقیه اقشار جامعه حتی تاجران و کاسبان نیز دچار مشکل در زندگی شان شده اند. تصمیم گیری های نادرست مسئولان دولتی فشار را روی زندگی همه مردم زیاد کرده است و این اتفاق دردآور و تلخ نیاز به تدبیر جدی برای برون رفت از این اوضاع و شرایط دارد.

وی ادامه داد: هنرمندان و سینماگران هم از جامعه جدا نیستند و مدت ها است که با این بحران عظیم و فاجعه آمیز در حال دست و پنجه نرم کردن هستند. بسیاری از سینماگران طی این سال ها بیکار و خانه نشین شده اند و حتی در تأمین نیازها و مایحتاج اولیه روزانه شان هم شکست خورده اند. در واقع همه مردم کشور با این فاجعه اقتصادی در حال دست و پنجه نرم کردن هستند.

رجبی خاطرنشان کرد: اما با این همه ما باید آگاهانه نسبت به مسئولان دولتی اعتراض های مان را بیان کنیم چرا که کشور ما توسط دشمنان احاطه شده است و فتنه گران، دسیسه گران و سوء استفاده گران در پی آن هستند تا به نظام و کشور ما آسیب وارد کنند. از این رو ما باید با برنامه ریزی و یک راهکار سالم کاری کنیم که اعتراضات سالم و برحق مردمی نسبت به مطالبات شان نتیجه ای معکوس و ناسالم ندهد و خدای ناکرده آب به آسیاب دشمنان نریزیم.

بازیگر فیلم سینمایی «معراجی ها» تأکید کرد: سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از اعتراضات برحق مردمی علیه فساد اقتصادی می تواند به ضرر یکایک ملت ایران تمام شود. از این رو باید این اعتراضات خیابانی با داشتن مجوز از مراجع مدنی و ذی صلاح صورت گیرد تا به صورت کنترل شده همه مردم معترض بتوانند در این تجمعات حضور داشته باشند و بیگانگان و فتنه گران نیز نتوانند به مقاصد شوم شان دست پیدا کنند.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو افزود: امیدوارم شرایط به گونه ای شود که ملت شریف و نجیب ایران بتوانند به حداقل های زندگی دست پیدا کنند و دیگر شرمنده روی هیچ یک از اعضای خانواده شان برای تأمین مایحتاج یومیه و اولیه زندگی نباشند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.