جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

محسنی نسب در گفتگو با سینماپرس:

وظیفه تمامی رسانه ها انعکاس مطالبات برحق مردمی و مشکلات اقتصادی است/ حساب معترضان با فتنه گران جدا است!

سینماگران؛ بحران اقتصادی و سوء استفاده دشمن/۶

محسن محسنی نسب

سینماپرس: محسن محسنی نسب کارگردان سینما در پی بی تدبیری مسئولان دولت که منجر به برخی درگیری ها و سوء استفاده دشمنان نظام شد گفت: وظیفه تمامی رسانه ها انعکاس مطالبات برحق مردمی بر علیه فساد و مشکلات شدید اقتصادی است و در کشور ما همه اقشار جامعه حق اعتراض علیه هر فسادی از سوی مسئولان دولتی را دارند.

کارگردان فیلم سینمایی «شانه دوست» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: متأسفانه امروزه به دلیل بی تدبیری های مفرط از سوی مدیران اغلب مردم از هر قشر و طبقه ای تحت فشار شدید اقتصادی قرار دارند و این فشار شدید بر زندگی سینماگران و هنرمندان هم تأثیر منفی خود را گذاشته است و متأسفانه آسایش و رفاه از زندگی ها رخت بسته است!

وی ادامه داد: این حق مردم است که مطالبات و اعتراضات خود را نسبت به مدیران اقتصادی دولت بیان دارند و برای بیکاری های گسترده، گرانی های بی رویه و... دست به اعتراض بزنند اما همه ما باید بدانیم که حساب معترضان با فتنه گران جدا است و اگر اشخاصی در این میان پیدا می شوند که می خواهند اعتراضات برحق مردمی علیه سیستم فاسد اقتصادی را به نفع جریان های سیاسی خود تمام کنند خود مردم تودهنی محکمی به آن ها خواهند زد و هرگز اجازه آن را نخواهند داد که دشمنان به اهداف شوم شان برسند.

محسنی نسب تأکید کرد: امروزه وظیفه رسانه ملی، سینما، مطبوعات و... انعکاس مطالبات برحق مردم است که دیگر از شرایط دهشتناک اقتصادی به ستوه آمده اند و راه به جایی ندارند. مردم امروزه بیکار هستند. بنده شخصاً ۲ فرزند تحصیل کرده دارم که تا مقطع کارشناسی ارشد درس خوانده اند اما بیکار و خانه نشین هستند. این اتفاقات غیرقابل قبول است و صدای اعتراض های مردم را از هر صنف و طبقه ای درآورده و این مسئولان دولتی هستند که باید پاسخگوی جدی برای مطالبات برحق مردم باشند.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند اگر بخواهند بی تفاوت از کنار مطالبات و اعتراضات برحق مردم بگذرند در آینده ای نه چندان دور خسران بزرگی به کشور وارد خواهد آمد چرا که مردم همه توان شان را برای تحمل شرایط اسفبار اقتصادی صرف کرده اند و با گوشت و پوست و استخوان شان درد کشیده اند و دیگر نمی خواهند و نمی توانند بیش از این درد را تحمل کنند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.