چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

«هالیوودی ها» در انتظار دریافت پروانه ساخت/ اجرای «میرمحنا» در جشنواره تئاتر فجر

سیروس کهوری نژاد

سینماپرس: بازیگر سریال های یوسف پیامبر و مختارنامه درباره تولید فیلم سینمایی «هالیوودی ها» گفت: «هنوز به من خبر ندادند که تولید این اثر از چه روزی شروع می شود. قرار بود روز شروع فیلمبرداری به من اطلاع داده شود اما دو هفته ای است که هیچ خبری نشده است.»

به گزارش سینماپرس، سیروس کهوری نژاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره آخرین روند تولید "هالیوودی ها" گفت: با توجه به این که اثر حامد کلاهداری با یک سری اصلاحات روبه رو شد مجددا برای دریافت پروانه ساخت به شورا فرستاده شد و هنوز در مرحله بررسی است.

وی افزود: برای بازی در هالیوودی ها با برخی بازیگران صحبت شده است که عطیه غبیشاوی، آشا محرابی و اکبر عبدی  قرار است در این اثر حضور پیدا کنند.
 

این بازیگر درباره شروع تولید "هالیوودی ها" اظهار کرد: هنوز به من خبر ندادند که تولید این اثر از چه روزی شروع می شود. قرار بود روز شروع فیلمبرداری به من اطلاع داده شود اما دو هفته ای است که هیچ خبری نشده است.

کهوری نژاد درباره حضور خود در اثر یا آثار نمایشی گفت: برای بازی پیشنهاداتی به من شده اما قطعی نیست چون فیلمنامه های پیشنهادی یا در مرحله نگارش و یا در مرحله اصلاح قرار دارند. یک سریال و یک فیلم برای سینمای هنر و تجربه پیشنهاد شده است که قطعی نیستند.

وی درباره نمایش "میر محنا" که قرار است روی صحنه رود توضیح داد: نویسندگی و کارگردانی نمایش "میرمحنا" را خودم بر عهده دارم و تهیه کنندگی این مایش را بنیاد فرهنگی روایت انجام خواهد داد، موضوع "میرمحنا" درباره سرگذشت میرمحنای بندر ریگی از سلحشوران دوران کریمخان بوده است که با اقدامات سلحشورانه او هلندی‌ها بعد از ۱۰۰ سال حکومت در خارک، بوشهر و خلیج فارس از این مناطق خارج شدند.

بازیگر "مختارنامه" در خصوص آخرین فعالیت تئاتری خود "میرمحنا" خاطرنشان کرد: این روزها با گروه نمایش در حال تمرین و رساندن خود به اجرا هستیم. ۷ و ۸ بهمن ماه در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفته و از این زمان اجرا تا ۱۰ اسفند ادامه پیدا می کند.
 

گفتنی است؛ سیروس کهوری نژاد در ۲۷ آبان سال ۹۶ خبر از تولید "هالیوودی ها" در اول آذرماه داده بود که با توجه به اصلاحات وارد شده به فیلمنامه زمان تولید هنوز مشخص نیست.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.