چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

زمان برپایی پنل‌های گفت‌وگوی جایزه ادبیات نمایشی فجر

جشنواره تئاتر فجر

سینماپرس: اصغر نوری از برپایی پنل‌های گفت‌وگوی جایزه ادبیات نمایشی فجر تحت عنوان «جایگاه متن در تئاتر امروز» در اواسط دیماه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، اصغر نوری مدیر بخش ادبیات نمایشی فجر عنوان کرد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۱۴ و ۱۵ دی پنل‌های گفت‌وگوی جایزه ادبیات نمایشی فجر با موضوع «جایگاه متن در تئاتر امروز» برگزار می‌شود.

وی در این باره افزود: برای این منظور از دو نمایشنامه‌نویس مطرح و معاصر فرانسوی، انزو کرمن و لوک تاتار دعوت کردیم تا طی دو روز با دو نمایشنامه‌نویس ایرانی، محمدامیر یاراحمدی و حمید امجد راجع به نقش نمایشنامه‌نویس در تولید تئاتر و تجربه‌های خود در همکاری با کارگردان‌ها و گروه‌های اجرایی صحبت کنند.

نوری یادآور شد: بخش آخر هر دو روز، جلسه پرسش و پاسخ و گفت‌وگوی شرکت‌کنندگان در پنل با این چهار نمایشنامه‌نویس خواهد بود. مسلماً حضور نمایشنامه‌نویسان حرفه‌ای ایران، دانشجویان نمایشنامه‌نویسی و علاقه‌مندان به درام، به برگزاری بهتر این پنل‌ها کمک خواهد کرد.

وی توضیح داد: این پنل‌ها با همکاری خانه هنرمندان ایران و انتشارت نیماژ برگزار خواهد شد و طی آن از کتاب‌های سه نمایشنامه‌نویس معاصر فرانسوی، از جمله انزو کرمن، با ترجمه زیبا خادم حقیقت رونمایی خواهد شد.

اصغر نوری ضمن دعوت از همه اهالی تئاتر و به‌ویژه نمایشنامه‌نویسان و دعوت از اهالی رسانه برای شرکت در این پنل دو روزه، افزود مراسم اختتامیه جایزه ادبیات نمایشی جشنواره تئاتر فجر روز ۱۶ دی در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر برگزار خواهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.