دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

با حکم مدیرعامل بنیاد روایت فتح

«حسین صابری» مسوول گروه سینمایی روایت فتح شد/ مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بدون برگزاری مجمع عمومی و تشکیل شورای مرکزی انتخاب شد

بنیاد روایت احسان محمد حسنی

سینماپرس: در پی استعفای هاشم میرزاخانی از مدیرعاملی انجمن سینمای مقاومت و دفاع مقدس، حسین صابری مسوول گروه سینمایی روایت فتح و مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس شد.

به گزارش سینماپرس خبرگزاری ها به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح اعلام کردند که با حکم احسان محمدحسنی، حسین صابری مسئول گروه سینمایی روایت فتح و نیز مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس شد.

حسین صابری که به طور همزمان به عنوان مسوول گروه سینمایی روایت فتح و مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس توسط احسان محمدحسنی برگزیده شده، در عرصه مدیریت فرهنگی، فرد شناخته شده ای نیست.

نکته جالب توجه این خبر آن است که بر خلاف گفته پیشین مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بدون برگزاری مجمع عمومی و انتخاب شورای مرکزی و ... تعیین گردیده است. انتخاب مدیر یکسان برای گروه سینمایی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در حالی روی داده است که گروه سینمایی بنیاد روایت فتح همان انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس کوچک شده است و معلوم نیست این عناوین به چه علت تفکیک و متعدد شده است.

نظرات

  • ميرزايى ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۷
    1 0
    آقاى احسان محمدحسنى مجبور به انتخاب افراد ناشناس هستند چون افراد شناخته شده با وى همكارى نمى كنند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.