دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

گلایه‌های بازیگر پیشکسوت از مسئولان صدا و سیما

رضا رویگری

فارس: بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه مراسم تولدش در سالن تئاتر، ضمن انتقاد از مسئولان صدا و سیما گفت:‌ تلویزیون تنها دوست دارد ما برایش کار کنیم ولی هیچگاه حتی حالی هم از ما نمی‌پرسد.

نمایش «لطفا یک قاتل بالفطره باشید یا ماجرای اندوه یک استیو مک منمن» به نویسندگی یاسین حجازی به کارگردانی علی اکبر آخوندی و به تهیه کنندگی محمد احسان عبدالهی شنبه شب، تولد ٧١ سالگی رضا رویگری را با حضور هنرمندان و تماشاگران جشن گرفتند.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه مراسم تولدش چنین گفت: دوست دارم دوباره به صحنه تئاتر برگردم، آخرین کسی که برای کار سراغ او آمده، حسن مصطفوی است.

وی ضمن انتقاد از مسئولین صدا و سیما گفت : تلویزیون تنها دوست دارد ما برایش کار کنیم ولی هیچ گاه حتی حالی هم از ما نمی‌پرسد، آن‌ها حتی حال ِ حال پرسیدن هم ندارند البته من آنچه خواندم برای مردم و انقلاب مردم خواندم (اشاره به ترانه) و چهل سال است صدای من از صدا و سیما پخش می‌شود، ادعایی ندارم ولی لااقل می‌توانند یک تماس بگیرند.

این بازیگر در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی چنین عنوان کرد : آن هایی که دست و پا دارند و کار می کنند دغدغه دارند اما مسئولین که کمکی نکردند و امیدوارم مشکلات روزی حل شود.

وی در پایان درباره نمایش «لطفا یک قاتل بالفطره باشید یا ماجرای اندوه یک استیو مک منمن» افزود به نظرم این جوانان آینده درخشانی دارند و از دیدن این اثر احساس لذت کردم.

این نمایش از ٢٦ آذر ماه به کارگردانی علی اکبر آخوندی و به تهیه کنندگی محمد احسان عبدالهی در تئاتر باران به روی صحنه رفته و بلیت فروشی آن سامانه تیوال ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.