یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

بازپخش مجموعه «پدرخوانده» توسط نتفلیکس

پدرخوانده

سینماپرس: کمپانی امریکایی «نتفلیکس» قصد دارد مجموعه فیلم های موفق «پدرخوانده» را در سرویس مجازی خود پخش کند.

به گزارش سینماپرس، فیلم‌های سه‌گانه «پدرخوانده» از سوی شرکت «نتفلیکس» در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

سه‌گانه پدرخوانده از موفق‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما به‌شمار می‌روند. این سه فیلم در فهرست «AFI» در رتبه بهترین فیلم‌های تمام دوران سینما جای گرفتند.

هنرپیشگان مشهوری از جمله «مارلون براندو» در نقش «ویتو کورلئونه» پدرخوانده مافیایی سیسیل ایتالیا در پدرخوانده اول، «رابرت دنیرو» در نقش جوانی‌های ویتو کورلئونه در پدرخوانده دوم و «آل‌پاچینو» در نقش «مایک» فرزند ویتو کورلئونه و رییس این باند مافیایی خانوادگی نقش‌آفرینی کردند.

پدر خوانده اول و دوم به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتند. پدرخوانده اول سه جایزه اسکار شامل «بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد» با بازی مارلون براندو «بهترین فیلم‌نامه اقتباسی» و «بهترین فیلم» را برای فرانسیس فورد کاپولای کارگردان به همراه داشت.

پدرخوانده دوم هم ۶ اسکار به دست آورد، از جمله «بهترین هنرپیشه نقش مکمل مرد» با بازی رابرت دنیرو، «بهترین کارگردانی» برای «فرانسیس فورد کاپولا» و «بهترین فیلم».

پدرخوانده اول و دوم در دهه ۸۰ میلادی ساخته شدند و سری سوم این فیلم در دهه ۹۰ ساخته شد که در ۷ بخش نامزد جایزه اسکار شد لیکن موفق به دریافت هیچ جایزه‌ای نشد و به مراتب از موفقیت کمتری نسبت به دو فیلم قبلی برخوردار شد.

با انتشار این فیلم در کمپانی اینترنتی نت‌فلیکس موقعیت برای بسیاری که این سه‌گانه را ندیده‌اند، فراهم می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.