شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

اولین پروژه مشترک ایران و هالیوود در نیمه راه تدوین

فیلم سینمایی «اولین تولد»

سینماپرس: فیلم سینمایی «اولین تولد» به کارگردانی علی عطشانی که نخستین پروژه مشترک ایران و هالیوود می باشد، در حال پشت سر گذاشتن مراحل پس از تولید است.

به گزارش سینماپرس، تدوین فیلم سینمایی «اولین تولد» (۱st Born) به کارگردانی علی عطشانی به نیمه راه رسیده و گروه فنی در تلاش هستند هر چه زودتر فیلم را برای اکران آماده کنند تا وال کیلمر که این روزها حال مساعدی ندارد بتواند این فیلم را ببیند.

وال ادوارد کیلمر بازیگر مطرح و شناخته شده هالیوودی یکی از بازیگران اصلی فیلم عطشانی است که نقش رئیس جمهور پیشین آمریکا را در این فیلم بازی کرده است. او در طول بیش از سه دهه بازیگری در ۹۴ عنوان فیلم و سریال نقش‌آفرینی کرده که از آن جمله می‌توان به فیلم‌هایی همچون «تاپ گان»، «بتمن برای همیشه»، «مخمصه» و… اشاره کرد.

این چهره سرشناس هالیوودی با وجود ابتلا به سرطان در «اولین تولد» نقش‌آفرینی کرده و این روزها که بیماری‌اش به اوج رسیده منتظر آماده شدن «اولین تولد» است.

کیلمر اوایل سال ۲۰۱۷ حرف و حدیث‌های مربوط به سرطانش را شایعه خواند اما به تازگی در مصاحبه‌ای ویدئویی با سایت هالیوود ریپورتر از ۲ سال درگیری با سرطان گلو گفت. او در این برنامه اعلام کرد که یک مسیحی معتقد است و دعا کردن هم علاوه بر شیمی درمانی به او کمک کرده است.

این بازیگر که در آخرین روز سال ۲۰۱۷ تولد ۵۸ سالگی خود را جشن می‌گیرد درباره تاثیر این بیماری بر زندگی‌اش گفت: «پیش از این در زندگی خیلی جدی بودم اما تغییر کردم. »

فیلمبرداری «اولین تولد» (۱st Born) که اولین تولید مشترک ایران و هالیوود است طی ۴٠ جلسه استودیویی و میدانی انجام شده و چندی پیش  با ضبط سکانس‌های مربوط به فرودگاه با بازی دنیز ریچارد، جی عبدو، نینا نائبی و تام برنگر در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیای کشور آمریکا به پایان رسید.

وال کیلمر، رابرت نیپر، تام برنگر، تیلور کول، دنیز ریچاردز، گریگ گرانبرگ، ویلیام بالدوین، جی عبدو، کن دویتیان، استیو وایلدر چهره‌های شناخته شده‌ای از بازیگران هالیوود هستند که در این فیلم ایرانی – آمریکایی ایفای نقش کرده‌اند.

داستان «اولین تولد» (۱st Born) که در ژانر کمدی ساخته شده درباره دختری آمریکایی به نام کیت است که پدرش از سناتورهای جمهوری‌خواه مجلس سنا و از مخالفین اصلی ایران است و پسری ایرانی به نام بن که پدرش در ایران از مخالفین سر سخت آمریکا و هرگونه توافقی با آنها است. کیت و بن چند سالی است در آمریکا با هم ازدواج کرده و زندگی آرامی دارند تا این که شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که دو پدر کنار هم قرار می‌گیرند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از کارگردان: علی عطشانی، طراح فیلمنامه: علی عطشانی، نویسنده: مهدی علی میرزایی، سم خوزه، تارک زهدی، مدیر فیلمبرداری: نعیم صیرفی، صدابردار: کیل جاکوبسن، طراح صحنه: راین هنمن، دستیار اول کارگردان: تیم گاگلیاردو، اجرای صحنه: جو اشتویزن، طراح چهره پردازی: فرزانه زردشت، ریبا ورا، طراح هنری: صنم شیروانی، مدیر تولید: مایکا برندت، طراح لباس: کریستی لم، دستیار تهیه کننده: انوش صادق، گروه کارگردانی: وینسنت ون هانته، کیان کاووسی، منشی صحنه: آنیلا نوگمانوا، عکاس: الیزابت صادق، استفانیا روزینی، مدیر روابط عمومی: جنیفر سالیناس، تد  همیلتون، جانشین تهیه: پوریا ناصر بخت، تهیه کننده: سم خوزه، ادوین آوانس، تهیه شده در کمپانی ال ای ایندیپندت آمریکا، هماهنگی تولید ایران: حسام آقابابایی. مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا، محصول مشترک بیتا فیلم تهران و ال ای ایندیپندنت هالیوود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.