شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

افتتاح کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی کودک و نوجوان در حوزه هنری

کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی کودک و نوجوان در سازمان سینمایی حوزه هنری

سینماپرس: سازمان سینمایی حوزه هنری این هفته یک دوره کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی و ایده‌پردازی کودک و نوجوان را افتتاح خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس؛ کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی و ایده‌پردازی کودک و نوجوان حوزه هنری سه‌شنبه هفته جاری با حضور محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری، سیدصادق رضایی رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان و جمعی از مدیران و کارشناسان و اعضای کارگاه به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

این مراسم روز سه شنبه دوازدهم دی ماه ساعت ۱۵ در ساختمان سینمایی حوزه هنری برگزار می‌شود.

بر پایه این خبر؛ حوزه هنری کودک و نوجوان با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای جوان و متعهد در زمینه فیلم‌نامه‌نویسی با موضوع کودک و نوجوان، تولید طرح و ایده، تولید فیلم و انتشار مجموعه فیلم‌نامه اقدام به تشکیل کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی و ایده‌پردازی کودک و نوجوان کرده است.

در این خبر آمده است: کارگاه فیلمنامه نویسی کودک و نوجوان در قالب ده جلسه با حضور اساتید و کارشناسان ادامه می‌یابد و از فیلم‌نامه‌های برگزیده تولیدی در کارگاه پس از تایید نهایی انتشار مجموعه فیلم‌نامه در قالب کتاب، تقبل بخشی از هزینه‌های تولید فیلم، معرفی به موسسه سوره سینمایی مهر برای بررسی تولید برای آثار بلند سینمایی و کمک به اکران در برنامه‌های نمایش فیلم و ارسال به جشنواره‌های داخلی و خارجی حمایت می‌ شود. مضافا اینکه به هنرمندانی که دوره کارگاه را به اتمام برسانند، گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.