شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

آخرین حضور پرافتخارترین بازیگر هالیوود بر پرده نقره ای+عکس

فیلم سینمایی موضوع فانتوم

سینماپرس: فیلم سینمایی "موضوع فانتوم"(Phantom Thread) تازه ترین فیلمی است که "دنیل دی لوئیس"(Daniel Day-Lewis)، بازیگر پر افتخار ایرلندی-انگلیسی در آن ایفای نقش دارد. با توجه به اعلام بازنشستگی دی لوئیس از طرف وی، احتمالا این فیلم آخرین هنرنمایی او بر پرده سینما خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، اکران فیلم سینمایی "موضوع فانتوم" با بازی "دنیل دی لوئیس" پرافتخارترین بازیگر هالیوود به کارگردانی "پل توماس اندرسون" در سینماهای امریکای شمالی آغاز شده است.

در دهه ۵۰ میلادی، رینولدز وودکاک خیاط مشهور و پر آوازه ای است که مجذوب دختری جوان می شود.

دنیل دی لوئیس

بازیگر فیلم "لینکولن" در پروژه ای با موضوع تاریخچه مد در سال های ۱۹۵۰ لندن همکاری دوباره ای با "پل توماس اندرسون" را تجربه کرده و انتظار می‌رود آخرین اسکار را برایش به همراه داشته باشد.

موسیقی فیلم توسط یکی از اعضای گروه ریدیوهد، جانی گرینوود ساخته شد. این اولین باری بود که اندرسون برای فیلمبرداری فیلم خود به خارج از ایالات متحده سفر کرد و برای دومین بار، بعد از خون به پا خواهد شد، با دی-لوئیس همکاری می‌کند.

این فیلم در سایت "متاکریک" امتیاز ۹۴، سایت "روتن تومیتو" امتیاز ۸۸ و در وبسایت imdb امتیاز بالای ۹.۲ را از آن خود کرده است.

دنیل دی لوئیس

"دنیل دی لوئیس" پر افتخار ترین بازیگر مرد سینمای هالیوود بعد از پنج سال به سینما بازگشته و در آخرین فیلم خود به ایفای نقش پرداخته است.

"خون به پا می شود" نام فیلمی بود که در سال ۲۰۰۷ با همکاری مشترک دی لوئیس و اندرسون ساخته و جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای دی لوئیس به همراه آورد.

"دنیل دی لوئیس" تاکنون پنج بار نامزد بهترین بازیگر مرد اسکار شده و سه بار برای فیلم های "لینکولن"، "خون به پا می شود" و "پای چپ من" موفق به دریافت مجسمه زرین شده تا به رکورد دار این جایزه مبدل شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.