چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

معرفی عوامل اجرایی جشنواره ملی «فانوس»

جشنواره ملی «فانوس»

سینماپرس: با توجه به زمان بر گزاری دومین جشنواره ملی «فانوس» در سه ماهه نخست سال آینده، دبیر این جشنواره در احکام جداگانه‌ای مشاور فرهنگی، مشاور اجرایی و مدیر دبیرخانه این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، جواد قلی‌زاده دبیر دومین جشنواره ملی فانوس طی احکامی آقایان سیامک کاشف‌آذر و پیمان شیرخانی را به ترتیب به سمت مشاور فرهنگی و مشاور اجرایی خود منصوب کرد.

همچنین سمیه چوپانی مسئولیت دبیرخانه مرکزی دومین جشنواره ملی «فانوس» را عهده دار شد.

در کارنامه هنری سیامک کاشف آذر فعالیت در تئاتر به عنوان نویسنده و کارگردان به چشم می‌خورد وی همچنین چندین فیلمنامه به نگارش در آورده است و در برخی آثار سینمایی به عنوان مجری طرح فعالیت داشته است که فیلم سینمایی «کوپال» از این دست است.

پیمان شیرخانی که در سمت مشاور اجرایی جشنواره «فانوس» قرار گرفته است در فیلم سینمایی «قاعده بازی»: مجری طرح، «به همین سادگی»: جانشین تولید، «پرسه در مه»: مدیر تولید و همچنین در حوزه کارگردالنی مستند «تک ستاره آسمان عشق» را در کارنامه خود دارد.

سمیه چوپانی که مسئولیت دبیرخانه مرکزی این جشنواره را به عهده گرفته از هنرجویان موسسه شهید آوینی است که دوره‌های فیلمنامه نویسی را به پایان رسانده و در نخستین جشنواره ملی فانوس مدیر کمیته روابط عمومی بوده  است.

زمان برگزاری دومین جشنواره ملی فانوس در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۷ خواهد بود که در این فاصله فراخوان جمع‌آوری آثار و معرفی هیات انتخاب و داوری و همچنین محل برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.