چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

روزهای پرکار یک تدوین گر سینما؛

ایمانی: با ۴ فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور دارم/ «ماهورا» اثری شاخص در سینمای کشور است و ایمان دارم که در جشنواره فجر به خوبی دیده می شود

کاوه ایمانی

سینماپرس: کاوه ایمانی تدوین گر سینما در آستانه برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: مدت ها است روزهای پرکاری را می گذرانم و با ۴ فیلم «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد، «اولین امضا برای رعنا» به کارگردانی علی ژکان، «نیوکاسل» به کارگردانی محسن قصابیان و «تصویرم در آینه نیست» به کارگردانی محمدرضا خاکی در جشنواره حضور خواهم داشت ضمن آنکه برای چندین فیلم سینمایی دیگر نیز قرارداد امضا کرده ام.

تدوین گر فیلم سینمایی «توفیق اجباری» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: از میان تمام فیلم هایی که تدوین آن ها را تمام کرده ام و به دفتر جشنواره فیلم فجر ارسال شده است به فیلم «ماهورا» بسیار امیدوارم. «ماهورا» اثری شاخص در سینمای کشور است و ایمان دارم که در جشنواره فجر به خوبی دیده می شود.

وی ادامه داد: «ماهورا» اثری دفاع مقدسی است که تهیه کنندگان فیلم سینمایی «روز سوم» آن را تهیه کرده اند و به یقین می گویم که این فیلم اثری درخشان در حوزه سینمای دفاع مقدس خواهد بود و می تواند سر و صدای زیادی را در جشنواره راه بیندازد. کامران تفتی، بهاره کیان افشار، داریوش ارجمند، میترا حجار و... از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند و داستان این فیلم در روستایی مرزی روایت شده است.

ایمانی سپس به سایر فیلم هایش در جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: «اولین امضا برای رعنا» به کارگردانی علی ژکان که یک درام اجتماعی-خانوادگی است، «نیوکاسل» یک اثر کمدی-اجتماعی با بازی سحر قریشی، حمید گودرزی و نسرین مقانلو است و «تصویرم در آینه نیست» نیز یک فیلم ملودرام است که انجام امور فنی آن ها به اتمام رسیده است.

این تدوین گر سینما سپس خاطرنشان کرد: این روزها تدوین فیلم سینمایی «ماهور» را بر عهده دارم که به تازگی فیلمبرداری آن در تهران و اوکراین به پایان رسیده است و برای تدوین ۲ فیلم سینمایی «روزگار مجنون» به کارگردانی یاسمن نصرتی و «مشمشه» به کارگردانی شاهد احمدلو نیز قرارداد امضا کرده ام.

تدوین گر فیلم سینمایی «گیس بریده» در رابطه با فیلم های آماده اکران خود نیز گفت: «توچال» به کارگردانی محمد آهنگرانی و «صدای من را می شنوید» به کارگردانی محمدصادق آشتیانی ۲ فیلمی هستند که این روزها در انتظار اکران آن ها هستم و در گروه سینمایی «هنر و تجربه» نیز با ۲ فیلم «اجباری» و «آن ها» حضور خواهم داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.