یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

تیتراژ "محکومین" با صدای "سالار عقیلی" + صوت

اجرای سالار عقیلی در  کنسرت ارکستر مهرنوازان به رهبری فرهاد فخرالدینی

سینماپرس: از شب گذشته سریال «محکومین» با محور قرار دادن موضوع جدید مجازات‌های جایگزین زندان روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماپرس، سریال محکومین از شب گذشته میهمان مخاطبان شبکه یک شده است. این مجموعه به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجلال سیدحاتمی و حسین قناعت، با محور قرار دادن موضوع جدید مجازات‌های جایگزین زندان روی آنتن رفته است. از بین ۳۰ قسمت این سریال، ۱۹ قسمت را سید جمال سید حاتمی و ۱۱ قسمت را حسین قناعت کارگردانی کرده‌اند. همچنین لیلا زارع و سپیده خداوردی بعنوان دو مددکار قضایی، تنها بازیگران ثابت این مجموعه هستند که هر قسمت آن ۴۵ دقیقه‌ است.

به گفته تهیه کننده محکومین، این سریال حدود ۲۶۰ لوکیشن و ۴۴۰ بازیگر دارد که از این تعداد ۳۸ نفر از بازیگران شاخص هستند.  در موضوع مجازات جایگزین، به افرادی که سهوی مرتکب جرم کوچکی می‌شوند که با ندامت، دیگر نیت تکرار آن را نداشته باشند، فرصتی داده می‌شود تا به جای سپری کردن دوران محکومت خود در زندان، مجازات های جایگزینی که شامل یک فعالیت اجتماعی می‌شود، را به انجام برسانند.

سالار عقیلی  تیتراژ پایانی سریال محکومین را با شعری از عبدالجبار کاکایی و موسیقی مسعود سخاوت خوانده است. وی که اولین خواننده ایرانی است که حنجره خود را بیمه کرده، همواره ارتباط نزدیکی با مجموعه های تلویزیونی داشته است.

محکومین هر شب به غیر از پنج شنبه ها حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.