یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

بازگشت برزو نیک‌نژاد با «بی‌همگان» به تلویزیون

برزو نیک نژاد در نشست نقد و بررسی سریال«قرعه»

سینماپرس: مهران مهام و برزو نیک‌نژاد که سریال «پنچری» آخرین همکاری‌شان برای تلویزیون بود، پس از یک سال با سریال «بی‌همگان» که یک ملودرام اجتماعی است به تلویزیون بازمی‌گردند.

به گزارش سینماپرس؛ مهران مهام با اعلام خبر ساخت «بی‌همگان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد یادآور شد: قرار بود تا آذرماه، ۲۵ قسمت از مجموعه را آماده کنیم تا بتوانیم آن را کلید بزنیم اما با توجه به اینکه باید دقت زیادی در بخش نگارش بر روی کار صورت بگیرد ساخت این مجموعه به سال آینده موکول شد.

او با بیان اینکه تاکنون پنج درصد از نگارش اولیه «بی‌همگان» پیش رفته است، یادآور شد: در حال حاضر علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی مشغول نگارش این مجموعه هستند.

مهام سپس گفت: در مجموعه پنچری نیز آقای داودنژاد، یوسف تیموری سالیان سال بود که حضور نداشتند اما مشکل ما قصه بود و اینکه قصه پنچری نتوانست توقع مردم را برآورده کند. در نتیجه اعتقاد دارم که قصه خوب نداشتیم. در عین حال سریال «متهم گریخت» را هم کار کردیم که متن آنقدر درست بود که سر جایش نشست.

این تهیه‌کننده با اعتقاد بر اینکه قصه بد آدم‌ها را می‌کُشد و قصه خوب آدم‌ها را زنده می‌کند، یادآور شد: هر چه روی متن کار کنیم بهتر است. نمی‌دانیم چه شده است که حتی کارها را به روز هم می‌کنیم توقع مخاطب را برآورده نمی‌کند. البته ساختن کار ملودرام بسیار راحت‌تر از کار کمدی است و کار طنز بسیار سخت است. کاری که بیشتر به تقاضای مردم ساخته می‌شود.

مهام در پاسخ به این پرسش که آیا پس از مجموعه «پنچری» شما را جریمه کردند که

دیگر در تلویزیون کار نمی‌کنید؟ توضیح داد: در حال حاضر حدود یک سال است که بیکار هستم اما چهار سریال را در دستور کار داریم و همچنان در حال نگارش هستیم و امیدواریم از این ممنوع‌الکاری بیرون بیاییم.

او با اشاره به اینکه «بی‌همگان» برای سال جدید کلید می‌خورد، از نگارش چند کار جدید دیگر خبر داد و گفت: بازنویسی «ویلا»، «راز آشکار» و همچنین یک طرح جدید دیگر که هنوز عنوان آن مشخص نشده است و کاری کمدی هستند را در حال نگارش داریم.

این سریال موضوع اجتماعی خانوادگی دارد و ماجرای دختر و پسری است که تحت شرایطی قصد ازدواج دارند اما موانعی که بر سر راه‌ آنها وجود دارد، ازدواج آنها را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

این ملودرام اجتماعی در ۵۰ قسمت برای شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

*ایسنا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.