شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

عبور فروش جهانی «سیاره میمون‌ها» از ۵۰۰ میلیون دلار+عکس

فیلم سینمایی "سیاره میمون‌ها"

سینماپرس: آخرین قسمت از مجموعه فیلم های «سیاره میمون ها» که تحت عنوان «فرعی جنگ برای سیاره میمون‌ها» (War for the Planet of the Apes) در تابستان ۲۰۱۷ رونمایی شد، تاکنون به فروش ۵۰۰ میلیون دلاری دست یافته است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی "سیاره میمون‌ها" با نام فرعی "جنگ برای سیاره میمون‌ها" محصول کمپانی فیلمسازی فاکس توانست به فروش نیم میلیارد دلاری در جهان دست پیدا کند.

سیاره میمون‌ها (جنگ برای سیاره میمون‌ها)

شخصیت اصلی این فیلم در نسخه‌های قبلی یعنی میمونی به نام سزار در این نسخه نیز حضور دارد. سزار در این قسمت با استفاده از غریزه حیوانی و خشن خود رهبری ارتش میمون ها را برعهده می گیرد تا علیه انسانها شورش کرده و کار آنها را یکسره نماید.

این فیلم از سال ۲۰۰۱ با نسخه اول "سیاره میمون ها" به کارگردانی تیم برتون آغاز شد و پس از آن در ادامه "ظهور سیاره میمون ها" به کارگردانی "راپرت واییت" در سال ۲۰۱۱ و "سقوط سیاره میمون ها" به کارگردانی "مت ریوز" در سال ۲۰۱۴ روی پرده سینماها اکران شد.

سیاره میمون‌ها (جنگ برای سیاره میمون‌ها)

اندی سرکیس، وودی هارلسون، استیو زان و جودی گریر بازیگران اصلی این نسخه از فیلم هستند و "گری اولدمن" بازیگر مطرح هالیوود در این قسمت سیاره میمون‌ها را همراهی نمی‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.