چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

مت دیمون:

همه مردان هالیوودی نفرت‌انگیز نیستند

مت دیمون

سینماپرس: مت دیمون، هنرپیشه مطرح هالیوودی، اظهارنظری متفاوت پیرامون جنجال آزارهای جنسی در هالیوود بیان داشت.

به گزارش سینماپرس، مت دیمن،  بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده ۴۷ ساله آمریکایی خواست از مردانی در هالیوود صحبت شود که مطلقا دنبال سوءاستفاده از قدرت خود و تحت فشار دادن و آزار زنان نبوده‌اند.

سیل اتهامات و ادعاهای بدرفتاری‌های جنسی در هالیوود پس از مقالات جنجالی روزنامه نیویورک تایمز و نشریه نیویورکر به سرعت جاری شد و گریبان بسیاری از مردان سرشناس هالیوود از هاروی واینستین تا کوین اسپیسی و داستین هافمن را گرفت.

مت دیمن اما روی دیگر ماجرا را هدف گرفت و اعلام کرد که بر خلاف جریانی که راه افتاده است همه مردان هالیوودی نفرت‌انگیز نیستند. او در این باره گفت:‌ «ما در برهه‌ای حساس هستیم که البته بسیار خوب است اما باید مراقب بود که همه را با یک چوب نرانیم. بسیاری از مردانی که من با آن‌ها کار کردم از این دست کارها نمی‌کنند. »

دیمن اخیرا برای اظهاراتش درباره بدرفتاری‌های جنسی در هالیوود هدف حملات بسیار تندی قرار گرفت. او درباره افشاگری‌های اخیر گفته بود: «باید میان رفتارهای مختلف تفاوت قائل شد. نباید تجاوز یا سوءاستفاده از کودکان را با رفتار ناشایست یا دست‌درازی یکسان دانست. بی شک همه آن‌ها محکومند اما نباید در یک جایگاه قرار گیرند. »

در واکنش به این اظهارات بسیاری دیمن را به عادی جلوه دادن برخی رفتارها متهم کردند و حتی برخی او را متهم کردند که اصلا درکی از سوءاستفاده جنسی ندارد.

این بازیگر درباره احتمال کار کردن با افرادی که اتهاماتی علیه آن‌ها مطرح است نیز اظهار نظر کرد و گفت: «همیشه به این موضوع فکر می‌کنند. اما وقتی اتهامی علیه فردی مطرح است باید در نظر داشته باشیم که ماجرا دو سو دارد و باید هر دو طرف مورد توجه قرار گیرد. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.