یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

«اشنوگل» به خانواده شهدا ادای احترام کرد

فیلم سینمایی اِشنوگِل

سینماپرس: مراسم اکران خصوصی «اشنوگل» با ادای احترام به خانواده شهدا در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی مشترک هادی حاجتمند و علی سلیمانی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در این مراسم، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانواده شهدا از جمله خانواده شهید محمود کاوه، 2 کارگردان فیلم و بازیگران این فیلم سینمایی «اشنوگل» از جمله برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی و کاوه سماک باشی حضور داشتند.

محمود صلاحی در این مراسم گفت: وقتی به من گفتند که خانواده شهدا و دختر شهید محمود کاوه در این مراسم حضور خواهند داشت، بر خود لازم دانستم که حتما در اینجا حضور پیدا کنم. امیدوارم فیلمهای سینمای دفاع مقدس رونق بیشتری در سینمای ایران داشته باشند.

وی افزود: آقای اصغری پیش از این تهیه کننده کارهای فاخری از جمله «شور شیرین» درباره داستان زندگی شهید محمود کاوه و «به کبودی یاس» پیرامون شخصیت شهید عبدالحسین برونسی بوده اند. این بار هم در فیلم «اشنوگل» به موضوع شهدای غواص پرداخته اند. جا دارد که همینجا از او تشکر کنم. ما الان هر چه در زندگیمان داریم به برکت  شهداست.

در ادامه این مراسم، علی سلیمانی کارگردان فیلم با تشکر از حضور خانواده شهدا در این مراسم در سخنانی کوتاه اظهار داشت: ایده اولیه این فیلم از هادی حاجتمند بود. این فیلم با شرایط خیلی سخت ساخته شد و امیدوارم از دیدن فیلم خوشتان بیاید.

برزو ارجمند، نقش اصلی این فیلم نیز در ادامه سخنان علی سلیمانی گفت: در لحظات فیلمبرداری با شرایط سخت و هوای گرم دست و پنج نرم کردیم. علاوه بر این، متاسفانه تولیدکنندگان اشنوگل علیرغم تلاشهایشان نتوانستند از هیچ ارگانی بودجه بگیرند. اما فکر می کنم نتیجه کار آبرومند و قابل دفاع است.

وی افزود: این فیلم به نوعی ادای دین به کسانی است که رفتند تا ما بمانیم. جانشان را فدا کردند تا ما بایستیم.ماه چهره خلیلی، دیگر بازیگر فیلم سینمایی اشنوگل درباره این فیلم گفت: «اشنوگل» با حداقل هزینه و  در مدت یک ماه فیلمبرداری شد. شاید اگر بودجه بیشتری داشتیم، شرایط اینگونه پیش نمی رفت.

گفتنی است؛ قبل از اکران فیلم، اجرای زنده ترانه تیتراژ فیلم سینمایی «اشنوگل» با صدای علی جهانیان انجام شد.

*باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.