یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

جشنواره فیلم ۱۰۰ثانیه جمعه افتتاح می شود

صد ثانیه ای-100

سینماپرس: رئیس انجمن سینمای جوانان ایران در شهر اراک گفت: جشنواره فیلم ۱۰۰ثانیه، جمعه اول دی ماه سال جاری در سالن سلمان ساوجی شهرستان ساوه برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، سعید عبدالحمیدی، رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اراک گفت: جشنواره فیلم ١٠٠ثانیه جمعه اول دی ماه سال جاری در سالن سلمان ساوجی شهرستان ساوه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار می شود.

عبدالحمیدی ادامه داد: هنرمندان فیلمساز آثار خود را در سه بخش داستانی، مستند و انیمیشن و با موضوعات این جشنواره تحکیم خانواده در راستای صیانت از حقوق شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی و با موضوع ویژه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی تهیه کرده اند که در هر بخش از سه اثر و بخش ویژه یک اثر تقدیر می شود.
وی با بیان اینکه ۶ اثر با موضوع بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، افزود: تا کنون ۴٠اثر از هنرمندان سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که جمعا ١٠نفر مورد تقدیر قرار می گیرند؛ ابوالفضل جلیلی، سعید عبدالحمیدی و سعید شاه حسینی کار داوری آثار را به عهده گرفتند.
رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اراک تصریح کرد: در حاشیه اکران فیلم های راه یافته به این جشنواره، کارگاه آموزشی فیلمسازی با بهره مندی از استاد ابوالفضل جلیلی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.