شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

نامزد شدن "همه پولهای جهان" در ۳ بخش از جوایز گلدن گلوب+عکس

فیلم سینمایی "همه پولهای جهان"

سینماپرس: پس از اعلام کاندیداهای هفتاد و پنجمین دوره جوایز گلدن گلوب، فیلم سینمایی "همه پولهای جهان" در سه بخش نامزد دریافت جایزه شده است.

به گزارش سینماپرس، در این میان آنچه جالب توجه است، نامزد شدن "کریستوفر پلامر" بازیگر جایگزین کوین اسپیسی که تمام سکانس های مربوط به اسپیسی با حضور او، دوباره فیلمبرداری شد، می باشد.

با اعلام جوایز گلدن گلوب فیلم "همه پولهای جهان" در بخش بهترین کارگردانی (ریدلی اسکات)، بهترین بازیگر نقش اصلی زن درام (میشل ویلیامز)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (کریستوفر پلامر) نامزد دریافت جایزه شده است. همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی "همه پولهای جهان" به کارگردانی "ریدلی اسکات" جدیدترین تصاویر از این فیلم منتشر شد.

فیلم سینمایی

این فیلم حاشیه های زیادی را به همراه داشت و بعد از رسوایی اخلاقی اسپیسی به صورت ۹ روز و کاملاً فشرده فیلمبرداری بخش های اسپیسی را به پایان رساند. "کریستوفر پلامر" در این فیلم جایگزین اسپیسی و در نقش "پل گوتی" سرمایه دار نفتی بازی کرده است.

این فیلم داستان یکی از دسته‌های نظامی ایتالیا بعد از جنگ جهانی را روایت می‌کند نقشه یک سرقت عظیم را می‌کشند.

فیلم سینمایی "همه پولهای جهان" نام پروژه تازه ریدلی اسکات در حالی کلید خورد که وی پروژه عظیم "قتل در قطار سریع‌السیر شرق" را نیز در برنامه کاری خود می‌بیند.

"دیوید اسکارپا" فیلمنامه‌نویس هالیوود که فیلمنامه‌ای همچون "کلوئوپاترا" را در کارنامه دارد، نگارش این اثر را بر عهده داشته است. هنوز در خصوص تاریخ اکران این فیلم توضیحی داده نشده اما به احتمال فراوان زمستان ۲۰۱۷ مراحل تولید آن آغاز می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.