سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

مینی سریال «برکت» آماده پخش از شبکه یک

سریال برکت

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی چهار قسمتی «برکت» برای پخش از شبکه اول سیما آماده شد.

به گزارش سینماپرس، این مینی سریال را علی بهادر کارگردانی و تهیه کنندگی کرده است. بهادر درباره این مجموعه گفت: مدتی است که سریال آماده پخش شده و به بنیاد برکت ارائه شده است. اصلاحات هم روی آن انجام شده، ولی زمان پخش هنوز مشخص نیست.
وی همچنین افزود: احتمالا سریال روی انتن شبکه اول می رود. تیتراژ هم بر اساس همین شبکه طراحی شده است. اما باز هم به تصمیم شبکه برمی گردد.
وی درباره تیتراژ و خواننده آن نیز عنوان کرد: موسیقی تیتراژ را حسین پرنیا ساخته و رحیم عدنانی خواننده بختساری آن را اجرا کرده است.
این سریال در ۴ قسمت و ۱۸۰ دقیقه تولید شده است که احتمالا از شبکه اول پخش خواهد شد که به احتمال زیاد «برکت» جایگزین «شهرزیبا» خواهد شد.


در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: رضا، الهام و امید اعضای خانواده‌ هنرمند و فیلم‌ساز برای ساخت فیلمی از مناطق عشایری اندیکا، لالی و مسجد سلیمان در استان خوزستان عازم این مناطق می‌شوند. آشنایی با فرهنگ، آداب، رسوم و سنن عشایر بختیاری بخشی از دستمایه‌ کار این گروه فیلم‌سازی است و در جریان آن شاهد اتفاقات گوناگونی خواهیم بود. در این سفر با پیوستن فردی به‌نام بختیار این اتفاقات رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد.


بازیگران این مجموعه عبارت است از: پویا امینی، رامین ناصرنصیر، شهرزاد عبدالمجید و علیرضا اسیوند به همراه سعید جلیلی، رضا اسماعیلی، امیر رضائی، اسماعیل کریمی، حسین مددی، میلاد باوانپور، عطا فولادی، محمد قنبری شهنی، رضا کیامنش، امید نظری، اکبر جعفری شهنی، لیلا صالحی، مهدی یوسفیان، فاطمه جمشیدی، محرم گلزار، رضا ضاپور، محمدحسین مولائی، مهسا صالحی، گلنوش بهادری و گروهی از بازیگران بختیاری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.