دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

روایت هادی حاجتمند از توجه رئیسی به سینما +عکس

هادی حاجتمند

سینماپرس: هادی حاجتمند در صفحه شخصی اینستاگرامش با انتشار عکسی از حضور حجت‌الاسلام رئیسی در اکران خصوصی فیلمش خبر داد.

به گزارش سینماپرس، هادی حاجتمند، کارگردان فیلم سینمایی «اشنوگل» در صفحه اینستاگرام خود از اکران خصوصی فیلم با حضور حجت‌الاسلام رئیسی نوشت:

فیلمنامه اشنوگل را زده بودم زیر بغلم و آمده بودم حرم، از سمت گوهرشاد وارد شده بودم و انگار که وارد خانه پدری ام شده باشم همه ی سختی های روزهای گذشته را فراموش کرده بودم انگار همه ی سختی ها و بالا و پایین های روزهای گذشته و همین چند دقیقه قبل برایم متوقف شده بود و اجازه داده بودند که برای چند دقیقه همه ی آنها را دور بزنم و انگار همه شان منتظر بودند بیرون بیایم و دوباره بر سرم آوار بشوند و من هم مثل کودک بازیگوشی که همه شیشه ی شکسته ی عسل مادرش را به جهت شفاعت به پدر بزرگش می سپارد ، همه ی فیلمنامه ام را با همه ی شکستگی ها و روزهای تولیدم را با همه ی سختی هایش به آقا سپردم و با دست خالی و دلی قرص و محکم و مملو از توکل پابر پله ی هواپیما گذاشتم.


ما خراسانی ها همه ی زندگی مان ،همه ی رسوممان،همه ی آیین هایمان و همه ی فصل های متنوع زندگی مان با #امام_رضا پیوند خورده است،اولین سفر بعد تولدمان، همه ی شب های تابستان نوجوانی و جوانی مان ، خواستگاری و ازدواجمان، و حتا مرگ مان با حرم عجین است.


فیلم را ساخته بودیم خسته از بی مهری های تهیه و تلخی های اکران سرگشته‌ی حرم آقا بودیم که دعوت شدیم به اکرانی خصوصی در آغوش ضریح آقا و در کنار خادم آقا امام رضا علیه السلام حجه الاسلام رئیسی ، توجه ایشان به هنر #سینما و تاکیدشان بر تولیدات فاخر سینمایی خیلی برام جالب بود و نگاه عمیق و فراگیر و نقد های عالمانه ی ایشان برای فیلم را دوست داشتم اشک‌های خالصانه ایشون وقت دیدن فیلم و لبخندهای صمیمی ایشون وقت شیرین لحظه‌های فیلم برام جالب بود و انگشتر فیروزه‌ای که عدل سایز دستم بود،و ناگهان یادم آمد که آقا بازهم به من لطف کردند به آبروی شهدا.

نظرات

  • ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۳:۵۷
    0 0
    خدا کند که در همین حوالی، شاهد دغدغه ی همه گیری از توجه به هنر مقاومت باشیم . حواسمان هست که داعش آمد و رفت و ما هنوز این #شجره_خبیثه را در عرصه ی هنر به شکل گسترده تبیین نکردیم ؟!!! و این یک مثال بود از آنچه در امروز ما و دیگران می گذرد و حواس و دغدغه ی جماعتی از هنرمندان ما در چیست ؟؟!!! و کاش بدانیم که رسالت هنر و فرهنگ گران است، گرانش داریم !

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.