یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

اولین گیم‌تئاتر ایران از اواخر آذر اجرا می شود

 اولین گیم‌تئاتر ایران با عنوان «غیر منتظره»‌

سینماپرس: اولین گیم‌تئاتر ایران با عنوان «غیر منتظره»‌ از اواخر آذر ماه به کارگردانی محسن احتشامی در شهر کتاب دانشگاه تهران اجرا می‌شود.

به گزارش سینماپرس، اولین گیم‌تئاتر ایران با عنوان «غیرمنتظره»  از اواخر آذر در شهر کتاب دانشگاه تهران به اجرا در خواهد آمد. در این اجرا تماشاگر علاوه بر تماشای تئاتر درگیر بازی در نمایش می شود و از جایی باید انتخاب کند و انتخاب اشتباه، تماشاگر را از بازی خارج می‌کند و فقط انتخاب درست می‌تواند آنها را تا انتهای نمایش برای تماشا نگه دارد. در «غیرمنتظره» هر تماشاگر به تنهایی به تماشای نمایش می‌نشیند.

«غیرمنتظره» یک نمایش اینتراکتیو و تعاملی است که تماشاگران می‌توانند در آن ایفای نقش کنند. در این اجرا برخلاف تمام نمایش‌ها که تماشاگر ثابت روی صندلی نشسته و بازیگران مشغول بازی هستند، بازیگران در محل مشخصی هستند و این تماشاگران نمایش هستند که از کنار بازیگران عبور می‌کنند.

«غیرمنتظره» از اواخر آذرماه هر شب در ۳ بازه زمانی ساعت ١٨:٣٠، ۲۰ و ۲۱:۳۰ در خیابان انقلاب، خیابان قدس، نبش خیابان بزرگمهر شهر کتاب دانشگاه اجرا می‌شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده، طراح و کارگردان: محسن احتشامی، بازیگران به ترتیب ایفای نقش: بارمان اهورا، کوروش ساسانیان، صیاد آیینه‌وند، دانیال ابراهیمی، النا آهی، کیارش سرابی و محمدرضا قلمبر، مدیرفرهنگی و مشاور رسانه:‌ مریم نراقی، طراح لباس: حنانه بابایی، ساخت تیزر: میلاد احتشامی، مدیر اجرایی: مهیار ابوالفتحی، مدیر صحنه: پدرام احتشامی، امور رایانه‌ای: ماهان موسوی، طراح پوستر و بروشور: النا آهی، عکاس: نیما علیزادپورسعیدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.