جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

اخبار جدید از «پاهای بی قرار» منوچهر هادی

پاهای بی قرار

سینماپرس: ایرج محمدی، با اشاره به شروع دوباره ساخت سریال «پاهای بی قرار» بیان کرد که از اواخر هفته آینده فیلمبرداری این مجموعه را آغاز می کنند.

به گزارش سینماپرس، ایرج محمدی تهیه کننده سریال «پاهای بی قرار» درباره این مجموعه که به کارگردانی منوچهر هادی ساخته می شود، گفت: بعد از ضبط فصل دوم این سریال در حال آماده سازی فصل اول و سوم مجموعه هستیم. قرار است ضبط و تصویربرداری مجدد سریال را از اواخر هفته آینده آغاز کنیم که وارد شروع ضبط فصل اول و سوم سریال می شویم.

وی درباره لوکیشن های این ۲ فصل بیان کرد: کار ما در شهرک غزالی تمام شده است و در حال طراحی و آماده سازی لوکیشن ها در دیگر مکان ها هستیم و به طور مثال کار در سطح شهر تهران به تولید می رسد.

محمدی در پایان گفت: خوشبختانه ما متن همه قسمت های سریال را آماده داریم چون لازم است که وقتی وارد یک فصل از سریال می شویم همه جزییات و راکوردها را حفظ کنیم.

فیلمنامه سریال «پاهای بی قرار» به قلم بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان نوشته شده است. این سریال شامل سه فصل می شود که فصل اول و سوم در زمان حال و فصل دوم در زمان گذشته رخ می دهد و برای شبکه پنج تولید می شود.

فصل دوم سریال از سال ۵۷ آغاز می شود و سال ۶۴ به سرانجام می رسد. این مجموعه زندگی چند خانواده را به تصویر می کشد و داستان را در بستر وقایع آن سال ها و انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس پیش می گیرد.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، سمیرا حسن پور، علیرضا استادی، سجاد قراگزلو، سیروس همتی، مهدی صبایی، اصغر محبی، افسانه ناصری و مجید صیادی بازیگران این مجموعه هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.