پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

آغاز بازبینی آثار ارسالی به جشنواره از هفته آینده

مسعود نجفی

سینماپرس: مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر سی‌وششم درباره آماده سازی کاخ جشنواره و پردیس ملت و نیز برخی شایعات مطرح شده درباره بازبینی آثار توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینماپرس؛ مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی دوره سی و ششم جشنواره فیلم فجر گفت: به امید خدا هفته آینده جلسه معارفه هیات انتخاب آثار انجام خواهد شد و پس از آن این هیات طی برنامه ای شروع به کار خواهد کرد.

نجفی درخصوص برخی شایعات در مورد شروع بازبینی آثار متقاضی گفت: این خبر یعنی شروع بازبینی آثار توسط هیات انتخاب به هیچ وجه درست نیست و دبیرخانه آن را تکذیب می کند.

وی در همین راستا ادامه داد: به امید خدا هفته آینده جلسه معارفه هیات انتخاب آثار انجام خواهد شد و پس از آن این هیات طی برنامه ای شروع به کار خواهد کرد.

این مسئول جشنواره درباره احتمال بازگشت برج میلاد به جشنواره تصریح کرد: کاخ جشنواره به برج میلاد به هیچ وجه اتفاق نخواهد افتاد. در حال حاضر برنامه‌های آماده سازی پردیس ملت برای برگزاری جشنواره شروع شده و به نوعی سینمای اهالی رسانه بدون شک پردیس ملت خواهد بود.

پردیس ملت

مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به حضور هنرمندان در پردیس ملت خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال عوامل هر فیلم در روز اکران فیلم خود به پردیس ملت آمده و علاوه بر تماشای آثار در جلسات نشست پرسش و پاسخ حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.