پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

فیلم محمد(ص) بیانگر صفات زیبای پیامبر است

امین زندگانی

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم سینمایی "ملک سلیمان" گفت: زبان سینما زبان بسیار واضح و برنده ای است و فیلم "محمدرسول الله(ص) " نمایانگر مهر، عطوفت و بخشندگی حضرت رسول(ص) در دوران زندگی ایشان است.

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون با تبریک به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) گفت: زبان سینما زبان بسیار واضح و برنده ای است و فیلم "محمدرسول الله(ص) " نمایانگر مهر، عطوفت و بخشندگی حضرت رسول(ص) در دوران زندگی ایشان است.

وی ادامه داد: ما با ساخت چنین فیلمی توانسته‌ایم با زبان فرهنگ و هنر پاسخی کوبنده به بد اخلاقی های جهان غرب بدهیم. جهانی که همواره سعی داشته تصویری غلط از اسلام ارائه دهد.

این بازیگر با اشاره به کارگردانی فیلم "محمد (ص) " عنوان کرد: نام کارگردانی همچون "مجید مجیدی" بر روی یک اثر جای سوال و نگرانی باقی نمی گذارد و همین عاملی بود تا این فیلم از لحاظ کیفی درجه بالایی داشته باشد.


بازیگر فیلم سینمایی "ملک سلیمان" با گلایه نسبت به منتقدان بودجه ساخت پروژه سینمایی محمد (ص) تصریح کرد: برخی به بودجه بالای این فیلم انتقاد کرده اند اما من برخلاف مخالفان بودجه این اثر، معتقدم که چنین بودجه هایی باید برای فیلم های دیگر هم هزینه شود تا بتوانیم حرف هایمان را با کیفیت بهتری بزنیم.

زندگانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از کشورها خواهان نمایش فیلم سینمایی "محمدرسول الله(ص) " هستند زیرا این فیلم ضمن ارائه پیام خود به صورت بسیار با کیفیتی ساخته شده است ای کاش می توانستیم سالانه صد فیلم با چنین بودجه ای بسازیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.