پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

انتقاد خانم بازیگر از برخی دوستداران هنر بازیگری

فریده سپاه منصور

باشگاه خبرنگاران: بازیگر دردسرهای عظیم گفت: بازیگری بازیچه نیست و نباید به خاطر حواشی وارد این رشته شد؛ چرا که آواز دهل شنیدن از دور خوش است.

فریده سپاه منصور بازیگر تئاتر و تلویزیون، در خصوص علاقه مندان به هنر بازیگری گفت: علاقه مندان به بازیگری دو دسته هستند؛ دسته اول واقعا عاشق این کارند که در نهایت جای خود را پیدا خواهند کرد، اما دسته دومی هم هستند که تنها به دلیل پول و شهرت می‌خواهند بازیگری کنند و فکر می کنند این گونه می توانند، مطرح شوند، اما بازیگر نباید کم فروشی کند.

سپاه منصور در خصوص هنر بازیگری گفت: بازیگر کسی است که چیز های نوشته شده در فیلمنامه را خلق می کند و آن را به وجود می آورد، بازیگر به بار نقش اضافه می کند و نباید کار را سهل بپندارد.

وی تاکید کرد: بازیگری بازیچه نیست و نباید به خاطر حواشی وارد این رشته شد؛ چرا که آواز دهل شنیدن از دور خوش است.

بازیگر دردسرهای عظیم در خصوص آخرین فعالیت‌های هنری خود اظهار داشت: هم اکنون مشغول ایفای نقش در سریال «۸۷ متر» ساخته کیانوش عیاری هستم و بعد از این سریال هم در مجموعه تلویزیونی «هیئت مدیره» ساخته مازیار میری جلوی دوربین خواهم رفت.

وی در خصوص نقشش در این سریال ها اظهار داشت: در هر دو سریال نقش مادر را بازی می کنم.

این بازیگر در خصوص معیارهایش برای پذیرفتن یک نقش، گفت: برای سریال ۸۷ متر، علاقه ام به کار کردن با آقای عیاری باعث این اتفاق شد؛ دوست داشتم کار کردن با خالق آثاری چون «روزگار قریب» و «بودن یا نبودن» را تجربه کنم.

سپاه منصور در خصوص همکاری اش با کیانوش عیاری گفت: آقای عیاری از جمله کارگردان هایی هستند که به خلاقیت بازیگر بها می دهند و دست بازیگر را باز می گذارند.

بازیگر کتاب قانون، استقبال مردم از سریال ۸۷ متر را پیش بینی کرد و گفت: اظهار نظر در این خصوص خیلی سخت است؛ اما با توجه به قصه‌ای که سریال دارد و روش کار کیانوش عیاری که به زندگی واقعی نزدیک است، فکر می کنم این سریال مورد استقبال مردم قرار بگیرد. ضمن اینکه درصدی از مردم نیز خود درگیر ماجرای این سریال هستند.

سپاه منصور در خصوص اینکه در این سریال چهره های جدیدی معرفی می شوند، گفت: بازیگران جدیدی در این سریال مشغول به کارند که درست انتخاب شده اند و بازیگران با استعدادی هستند. صرفا به خاطر شهرت وارد این راه نشده اند. نظم و انضباط دارند و فضاسازی را بلدند.

سپاه منصور در خصوص ایفای نقش کم در فیلم های سینمایی گفت: مگر چه قدر در سینما برای من کار هست، البته با آقای علیمردانی در خصوص یک فیلم صحبت هایی کرده ایم اما هنوز راه نیفتاده است.

وی ادامه داد: فعلا به ایفای نقش در تئاتر هم نمی پردازم، چون نمی توانم به صورت همزمان سر چند کار باشم.

سپاه منصور در پایان در خصوص پیشنهادهای بازیگری اش گفت: همیشه این نیست که پیشنهاد بازیگری نداشته باشیم، اتفاقا وقتی یک کاراکتر موفق می شود و آن نقش دیده می شود، پیشنهادهایی دقیقا مانند همان نقش می شود و چون نباید بازیگر خودش را تکرار کند؛ سر آن کار نمی‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.