سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

پوراحمد:

«ترمه» درامی خانوادگی است و شباهت چندانی به آثار پیشینم ندارد

کیومرث پوراحمد در نشست خبری فیلم سینمایی « بن بست وثوق»

سینماپرس: کیومرث پوراحمد تا پایان سال جاری کار ساخت فیلم سینمایی «ترمه» را آغاز خواهد نمود.

به گزارش سینماپرس، «ترمه» نام موقت آخرین فیلم کیومرث پوراحمد است که درامی خانوادگی است. پوراحمد درباره وضعیت تولید این فیلم گفت: ««ترمه» عنوان موقت فیلم است و نگارش فیلمنامه آن نیز هم اکنون برعهده علیرضا قاسمی و امید شمس قرار دارد. من نیز به عنوان مشاور فیلمنامه کنار این دو حضور دارم».

وی افزود: «ز اگر چه همیشه فیلمسازان رگه ها و المان هایی ثابت در فیلم هایشان وجود دارد و من نیز از این قضیه مستثنی نیستم».

کارگردان آثار به یادماندنی چون «اتوبوس شب»، «شب یلدا» و «خواهران غریب» در پایان درباره زمان دقیق تولید «ترمه» گفت: «قصد دارم تا اواخر امسال این فیلم را مقابل دوربین ببرم. فیلمبرداری در تهران انجام خواهد شد و علی قائم مقامی نیز تهیه کنندگی پروژه را برعهده دارد».
پوراحمد در حال حاضر تهیه کنندگی فیلم سینمایی «دو طبقه رو پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان را نیز برعهده دارد. فیلمی که مراحل پایانی پیش تولید را پشت سر می گذارد و همچنان سازندگان آن پس از انتخاب بازیگرانی چون الناز شاکردوست، هادی حجازی فر و جواد عزتی، این روزها به دنبال انتخاب یک بازیگر مطرح دیگر هستند.


آخرین ساخته سینمایی پوراحمد فیلم «کفش هایم کو» است که در نوروز ۹۵ در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درآمد.
«۵۰ قدم آخر»، «نوک برج»، «گل یخ»، «به خاطر هانیه»، «نان و شعر»، «سفرنامه شیراز»، «صبح روز بعد»، «شرم»، «شکار خاموش»، «لنگرگاه»، و… دیگر ساخته های سینمایی این کارگردان محسوب می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.